معرفی انواع طناب صعود با بهترین قیمت برای خرید!

استفاده از طناب صعود به عنوان یکی از تجهیزات بدنسازی در تقویت عضلات، عضله‌ سازی و فیتنس موثر است. در حین استفاده از این طناب، فشار نسبتاً بالایی به بالاتنه به ویژه قسمت شکم، وارد می‌ شود. شکم به عنوان یکی از قسمت‌‌های دشوار بدن برای عضله‌ سازی و تقویت، با استفاده از کلایمب روپ به‌ طور سریع و با تلاش کمتر تقویت می گردد و چربی سوزی در این ناحیه از بدن رخ می‌دهد. حال سوال اینجاست که طناب صعود چیست؟ چگونه می توانیم آن را خریداری کنیم؟ با ما همراه باشید.

طناب صعود | حامدیان اسپرت

طناب صعود | حامدیان اسپرت

طناب صعود چیست؟

طناب صعودی به عنوان یکی از تجهیزات بدنسازی و  ورزشی در حوزه سنگ‌ نوردی و تمرینات تناسب اندام، نقش تاثیرگذار و بسزایی دارد. این وسیله همچنین باعث رسیدن به تناسب اندام و فرم دهی بدن و چربی سوزی سریع نیز می‌شود. در راستای اولویت بندی و تجهیز باشگاه بدنسازی خود، می توانید خرید لوازم کراس فیت از این طناب ورزشی را در لیست خرید خود جای دهید.

اهمیت این طناب ورزشی حرفه ای در عرصه سنگ‌ نوردی برای تمامی ورزشکاران نمایان است. نکات مربوط به استفاده از این ابزار جهت ایمنی و بهره‌ وری بیشتر در تمرینات بسیار حائز اهمیت می‌باشد. کلایم روپ مورد استفاده باید دارای تاییدیه اتحادیه جهانی انجمن‌ های کوه‌ نوردی (UIAA) باشد و همچنین توصیه می‌ گردد که از کلایم روپی استفاده شود که از استانداردهای اتحادیه اروپا برخوردار است.

طناب صعود کراس فیت به عنوان یک ابزار جدید ورزشی، برای انجام تمرینات متنوع و مفید در زمینه تمرینات تناسب اندام ورزشکاران طراحی و تولید شده است. این طناب ورزشی قابلیت انجام تمرینات متنوعی از جمله بالا رفتن و انجام حرکات پیچیده در هنگام صعود را فراهم می‌کند. Climb Rope ارائه شده در این متن، از جنس الیاف گیاهی (مانیلا) بوده و دارای 3 متراژ مختلف می‌باشد. یکی از ابزارها برای تجهیز باشگاه بدنسازی همین طناب ورزشی است که می‌توانید آن را از فروشگاه ما خریداری نمایید.

فواید استفاده از طناب صعود ورزشی

استفاده از کلایم روپ در تمرینات کراس فیت به تقویت بالاتنه و افزایش مقاومت عضلات، افزایش حالت کشش، تقویت پنجه و چربی سوزی کمک می‌کند. Climb Rope از جمله محصولاتی با طراحی زیبا و کیفیت بالا است که برای انجام حرکات ورزشی در فضای باز و سالن مناسب می باشد و از تولید داخلی کشور ایران به حساب می‌آید.

کلایمب روپ در کراسفیت از طریق امکانات خاصی که این وسیله ورزشی دارد، به عنوان یک ابزار موثر برای تقویت عضلات بالاتنه و بهبود فیتنس و تناسب اندام به شمار می رود. کلایم روپ با قلاب‌‌های خود که به دلیل طراحی ویژه‌ از قابلیت اتصال روی سازه‌‌های کراسفیت برخوردار است، در محیط‌ هایی مانند باشگاه‌ های کراسفیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قلاب‌ های کلایمب روپ ها به وسیله پیچ به طناب‌‌های صعود متصل می‌ شوند و بسیار محکم و قوی هستند. استفاده از طناب صعود کراس فیت، مسیری مطمئن و موثر برای تقویت عضلات بالاتنه، افزایش فیتنس و تحقق اهداف تناسب اندام و عضله سازی می‌ باشد.

معرفی طناب صعود | حامدیان اسپرت

معرفی طناب صعود | حامدیان اسپرت

ساخت طناب صعود

طناب‌ های صعود از جنس الیاف نرم و با کیفیتی تولید می شوند که دارای دوام بسیار بالا هستند و از نظر استاندارد، دارای قطر مناسبی می‌باشند. این روپ کلایم با طول‌ های متفاوتی که شامل 4، 5 و 6 متر می‌شود، به بازار عرضه می‌گردد. قطر این طناب‌ ها نیز به اندازه‌ 38 میلی متر است که باعث می‌شود تا استفاده از آن‌ ها به‌ ویژه در تمرینات ورزشی به یک تجربه‌ ایمن و مطمئن تبدیل گردد.

این طناب ورزشی دارای ویژگی‌ های خاصی می‌باشد که در انتخاب آن‌ ها باید به هر کدام دقت کرد. این طناب‌ ها به طول‌ های مختلف عرضه می‌شوند و جنس آن‌ ها باید از مانیلا باشد تا برای کاربران حساسیتی را ایجاد نکند. ویژگی‌ های طناب‌ هایی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌ گردند به شرح زیر هستند:

  • از جنس مانیلا طراحی و ساخته‌شده است و هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند.
  • جنس دستگیره طناب از پلاستیک و جنس قلاب آن از فلز می‌باشد.
  • جنسیت‌ های مختلف سازگار است.
  • از بروز لغزش، سُرخوردگی و حساسیت در ورزشکاران جلوگیری می‌کند.
تمرین با طناب صعود | حامدیان اسپرت

تمرین با طناب صعود | حامدیان اسپرت

قیمت طناب صعود ورزشی

قیمت طناب صعودی ورزشی معمولاً به عواملی مانند جنس، کیفیت، متراژ و محل تولید بستگی دارد. کلایم روپ ورزشی در بازار با قیمت‌‌های مختلفی عرضه می‌شود. بدیهی است که هر چه کیفیت و متریال طناب بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و در مقابل از کاربرد و طول عمر بیشتری نیز برخوردار است.

خرید طناب صعود کراسفیت

خرید لوازم کراس فیت نظیر طناب صعود کراسفیت از فروشگاه ما به دو روش حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صوت غیرحضوری این طناب ورزشی را خریداری نمایید و از طریق تیپاکس، پست یا هر وسیله حمل و نقل دیگری برای شما ارسال خواهد شد. تحویل تمامی محصولات ورزشی برای تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی و عمومی درب منزل بوده و با پشتیبانی حرفه ای صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *