معرفی دستگاه کوانتوم آنالایزر با گارانتی یکساله و ارسال رایگان!

دستگاه کوانتوم آنالایزر ، یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی است که برای چکاپ کامل بدن، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با دریافت و آنالیز امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از بدن، تنها در مدت 1 دقیقه، بلافاصله 52 گزارش در خصوص وضعیت سلامت اندام های بدن و وجود هر گونه نارسایی احتمالی در عملکرد آنها ارائه می کند. با خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر می‌توانید از شر استرس قبل از خون‌گیری و مشکلات سرگیجه و بی‌حالی بعد از آزمایش خون خلاص شوید! همچنین در زمان خود به شکل شگفت‌انگیزی صرفه جویی کنید.

دستگاه بادی آنالیز کوانتوم چیست؟ | حامدیان اسپرت

دستگاه بادی آنالیز کوانتوم چیست؟ | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر چیست؟ + آشنایی با دستگاه چکاپ کامل بدن

بایو اسکنر، دستگاه بادی آنالیز کوانتوم ، دستگاه چکاپ کل بدن و دستگاه تست سلامت از نام های دیگر دستگاه کوانتوم آنالایزر است. این دستگاه، یک آنالایزر مغناطیسی است که تکنولوژی بسیار بالایی دارد و در اغلب رشته های پزشکی، بیو انفورماتیک و الکترونیک کارایی دارد.

هر کدام از اعضای بدن، میدان مغناطیسی منحصر به فردی دارد. اگر در این میدان مغناطیسی، انحرافی بوجود بیاید، بیانگر آن است که در عملکرد آن اندام، اختلال و مشکلی ایجاد شده است. دستگاه چکاپ بدن، میدان مغناطیسی اعضای بدن را به طور دقیق بررسی و اندازه گیری می نماید، تا آنها را با حالت سالم و طبیعی مقایسه کرده و گزارشی در خصوص وضعیت سلامت یا وجود هرگونه مشکل احتمالی، ارائه کند. دستگاه کوانتوم آنالایزر در واقع یک راهنما و مشاور شخصی در حوزه سلامت و علوم مدرن است و در پیشبرد سلامت انسان، کارایی بسیار بالایی خواهد داشت.

انجام چکاپ با دستگاه بادی آنالیز کوانتوم، بدون نیاز به خون گیری، بدون درد و کاملا غیر تهاجمی و سریع انجام می شود. دقت بسیار بالایی که این دستگاه دارد، حدود 93 تا 95 درصد، باعث شده متخصصان زیبایی، پزشکان و افراد دیگر به استفاده از این دستگاه علاقه مند شوند.

بیشتر بخوانید در: تجهیز هوم جیم + خرید لوازم کراس فیت

تاریخچه دستگاه کوانتوم آنالایزر

دانشمندان ژاپنی در سال 2001، در دانشگاه کیوتو ژاپن، موفق به اختراع دستگاه کوانتوم آنالایزر شدند. ژاپنی‌ها در این دستگاه برای محاسبه طول امواج ساطع شده از سلول‌های بدن، از امواج الکترومغناطیسی استفاده کردند. این دانشمندان تا سال 2009 به مطالعات خود ادامه دادند و در این مدت نتایج مطالعه بر روی 11,000 بیمار را ثبت و مقایسه کردند.

از بیماران مورد مطالعه که در رده های سنی مختلف و با جنسیت های متفاوت بودند، تست های مختلفی می گرفتند و عملکرد ارگان ها و اندام های مختلف آنها را مورد بررسی قرار می دادند. در این تحقیقات میدان های الکترومغناطیسی با سنسورهایی با دقت نانو گاوس، اندازه‌گیری میشد و نتایج حاصله بسیار حیرت انگیز بود. دانشمندان ژاپنی دریافتند که استفاده از این شیوه نوین، اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص نحوه عملکرد ارگان ها و اندام های مختلف بدن، در اختیار آنها قرار می دهد.

تفاوت دستگاه کوانتوم آنالایزر پرتابل (قابل حمل) و کلینیکی

دستگاه کوانتوم آنالایزر پرتابل و دستگاه کوانتوم آنالایزر کلینیکی، عملکرد یکسانی دارند و از این لحاظ هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد. حتی خروجی این دستگاه ها نیز تفاوتی با یکدیگر ندارد و خروجی شان یکسان است. تفاوت این دو دستگاه در وزن و ابعاد آنهاست.

دستگاه بادی آنالیز کوانتوم پرتابل، بخاطر ابعاد کوچک و وزن کمی که دارد، برای فرد بیمار جذاب است و به راحتی می تواند آن را با خود حمل کند.
دستگاه بادی آنالیز کوانتوم کلینیکی، ابعاد بزرگتر و به طبع آن وزن زیادی دارد، که باعث می شود در ذهن فرد بیمار، قابل اعتمادتر و قدرتمندتر به نظر برسد.

نحوه عملکرد دستگاه کوانتوم آنالایزر | حامدیان اسپرت

نحوه عملکرد دستگاه کوانتوم آنالایزر | حامدیان اسپرت

نحوه عملکرد دستگاه کوانتوم آنالایزر

انجام آزمایشات معمولی مانند سی تی اسکن، آزمایش خون و MRI هزینه های زیادی را به بیمار تحمیل می کند. شیوه جدید انجام چکاپ بدن، خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر و استفاده از آن است که از طریق ارسال امواج الکترومغناطیسی به بدن و دریافت آنها، تنها در مدت ۶۰ ثانیه، چندین گزارش از قسمت های مختلف بدن ارائه می‌کند.

بدن انسان از میلیونها سلول ساخته شده که به طور مدام در حال رشد، تکثیر و مرگ هستند. امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از ارگان های مختلف بدن، منحصر به فرد است. دستگاه بادی آنالیز، با سنسورهای دقیق و پیشرفته ای که دارد، میدان های الکترومغناطیسی را اندازه گیری می نماید. با مقایسه نتایج آنالیز با حالت سالم و طبیعی، مشکلات و بیماری ها را تشخیص می دهد.

نحوه تشخیص دستگاه کوانتوم آنالایزر

دستگاه بادی آنالیزکوانتوم، با ارسال امواج مغناطیسی به بدن و دریافت آنها، در مدت 60 ثانیه، چکاپ کاملی از کل بدن انجام می دهد که با توجه به نسل آن، گزارشات مختلفی ارائه میدهد.

تشخیص بیماری ها با خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر

دستگاه کوانتوم آنالایزر در تشخیص بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد و با تشخیص زود هنگام به پزشک کمک می‌کند تا درمان را زودتر شروع کرده و از بروز مشکلات دیگر پیشگیری کند. این دستگاه در تشخیص بیماری های مختلف از جمله عملکرد ریه و سیستم تنفس، میزان قند خون، آنالیز جمجمه، پوکی استخوان، روماتیسم های بدن، عملکرد معده و روده، بیماری های قلبی و عروقی، بررسی عملکرد کبد و صفرا، بیماری های مخصوص بانوان، ویتامین ها، وضعیت پروستات، تیروئید، میزان آهن، روی و کلسیم و … کارایی دارد.

این روش چکاپ، یک روش تشخیص دقیق، سریع، بدون درد و غیر تهاجمی است.

تشخیص چربی و عضلات

فرمول شیمیایی پروتئین و چربی یکسان نیست و تفاوت هایی باهم دارند. از عناصر تشکیل دهنده پروتئین، می‌توان به نیتروژن اشاره کرد در صورتی که این عنصر، در چربی وجود ندارد.
از طرفی در حجم یکسان، عضلات متراکم تر بوده و وزن بیشتری دارند.

با خرید دستگاه بادی آنالیزکوانتوم، با تشخیص وجود مولکول های پروتئيني، میتوانید میزان درصد چربی و عضله ای که حجم بدن شما را تشکیل داده، مشخص نمایید.
اگر براساس نتایج آنالیز این دستگاه، حجم بیشتر بدن شما از چربی باشد و عضله کمتری داشته باشید، برای رسیدن به اندام دلخواه خود، می توانید از تمرینات ورزشی و رژیم کم کالری کمک بگیرید. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا بفهمید بدن شما در طول شبانه روز، به چه مقدار پروتئین نیاز دارد.

وضعیت هورمونی

نمی توان از نقش مهمی که هورمون ها در وضعیت بدنی مان دارند، چشم پوشی کرد. برای مثال هورمون کورتیزول، با آسان کردن تجمع چربی ها می‌تواند شما را چاق کند. شرایط تنش زا و عصبی باعث ترشح هورمون کورتیزول می شود.

حتی کیفیت خواب، شرایط احساسی، خوردن های عصبی، میزان سوخت و ساز بدن، اشتها و احساس گرسنگی ما، تحت‌ تاثیر هورمون ها است.
فرمول شیمیایی هر هورمون با هورمون دیگر متفاوت است.

برای اندازه گیری میزان این هورمون ها، از دستگاه بادی آنالیز کوانتوم استفاده می کنند. اگر نتایج آنالیز، وجود اختلالات هورمونی را نشان داد، می توانید از برنامه ورزشی و رژیم غذایی مناسب برای کمک به سلامت بدن خود استفاده کنید.
وضعیت هورمونی بدن بر روی برنامه ورزشی و رژیم غذایی، تاثیر می گذارد.
اگر اختلالات هورمونی باعث لاغری یا چاقی بیش از حد شده باشد، تغییر دادن برنامه غذایی در جلوگیری از پرخوری های عصبی یا اشتهای کاذب، کمک کننده خواهد بود.
در صورتی که اختلالات هورمونی جدی باشند، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید و تحت درمان قرار گیرید.

تشخیص بیماری ها در یک دقیقه! | حامدیان اسپرت

تشخیص بیماری ها در یک دقیقه! | حامدیان اسپرت

مقدار ویتامین و مواد معدنی

ویتامین ها جزو نیازهای ضروری بدن انسان هستند. کمبود هر یک از این ویتامین ها، می‌تواند فرد را با مشکلات بسیاری مواجه کند. بهتر است بدانید همانطور که فرمول شیمایی هورمون ها، پروتئین و چربی متفاوت است، ویتامین‌ها نیز فرمول شیمیایی مختلفی هستند.
اگر قصد دارید وزن کم کنید، احتمال دارد با حذف کردن برخی غذاها، از رسیدن بسیاری از ویتامین ها به بدن خود جلوگیری کنید. کاستن از حجم غذا در زمان رژیم، نبایستی بر روی مقدار مواد معدنی و ویتامین ها تاثیر بگذارد.

دستگاه کوانتوم آنالایزر، میزان ویتامین‌ های بدن را اندازه‌گیری می‌کند و با مشخص شدن اینکه بدن دچار کمبود کدام ویتامین ها است، به شما کمک می‌کند تا رژیم غذایی مناسبی را انتخاب کنید.
برای تأمین برخی از ویتامین ها، می توانید سبزیجات متنوع را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. سبزیجات، بخاطر کالری پایینی که دارند، به سادگی می توانند در برنامه غذایی شما قرار گیرند.
برای تامین ویتامین هایی که محلول در چربی هستند، بهتر است خوراکی هایی که چربی مفید دارند مثل؛ ماهی، نارگیل، آووکادو، زیتون و گردو در برنامه غذایی فرد گنجانده شود.

احتمال دارد در برخی موارد، متخصص برای رفع کمبود مواد معدنی و ویتامین ها، مکمل‌های خوراکی برای فرد تجویز کند.

فایده خرید دستگاه بادی آنالیز کوانتوم در تشخیص ویتامین ها

اگر علاقه مند هستید وزن خود را کاهش یا افزایش دهید، برای فیتنس یا ساخت عضله، لازم است که بدن خود را آنالیز کنید. شما می توانید از شیوه های مدرن آنالیز مثل آنالیز سه بعدی با دستگاه کوانتوم آنالایزر یا بایورزونانس، استفاده کنید. شیوه های مختلف دیگری نیز برای اندازه گیری میزان چربی موجود در بدن وجود دارد اما کوانتوم آنالایزر تصویر و دید جامع و کاملی از قسمت های مختلف بدن، ارائه می‌کند.
متخصص دید کلی که چه فعل و انفعالاتی در بدن شما رخ می دهد، به دست خواهد آورد. بنابراین با در نظر گرفتن تمامی نیازهای بدن تان، برنامه جامع و کاملی به شما می دهد.

بررسی وضعیت قلب و عروق

دستگاه بایو اسکنر، با آنالیز عضلات قلبی، داده های مفیدی از توان قلب، وضعیت قلب و مشکلات احتمالی، به متخصص ارائه می کند.
اطلاعاتی که از اسکن سه بعدی بدن با دستگاه کوانتوم آنالایزر بدست می آید، در طراحی تمرینات و لحاظ کردن تمرینات هوازی، کاربردی و مفید است. انجام تمرینات هوازی در بهبود سیستم تنفسی و تقویت قلب، نقش مهمی ایفا می‌کند.

این دستگاه با اندازه گیری میزان اکسیژن محلول در خون، می تواند کیفیت تنفس را معین کند. هم چنین به نحوه مصرف اکسیژن توسط سلول‌ها پی ببرد.
اطلاعات فوق در طراحی تمرین، فایده دارند. کسی که غلظت اکسیژن پایینی دارد، به احتمال زیاد ساعات طولانی می نشیند و فعالیت هوازی کافی انجام نمی دهد.
بهتر شدن این وضعیت، به خواب بهتر، عصبانیت کمتر و تمرین با وزنه مناسب منجر می شود که در رسیدن فرد به اندام متناسب و دلخواه، موثر است.

فایده آنالیز اعضای داخلی با دستگاه بادی آنالیز کوانتوم | حامدیان اسپرت

فایده آنالیز اعضای داخلی با دستگاه بادی آنالیز کوانتوم | حامدیان اسپرت

وضعیت اعضای داخلی

مصرف زیاد غذا های پرکالری و مواد قندی باعث شده ابتلا به کبد چرب در بین ایرانی ها رایج گردد. تغذیه نادرست باعث بوجود آمدن مشکلاتی مانند؛ مشکلات معده، کلیه، روده های تحریک پذیر و وضعیت گوارشی، شده است. آگاهی متخصص از این شرایط به او کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن شرایط بدنی شما، رژیم مناسبی را طراحی کند.

دانستن این موارد بسیار حیاتی و مهم است. دو نفر که شرایط ظاهری آنها به یکدیگر شباهت دارد اما یکی از این دو نفر، از کبد چرب رنج می‌برد، بایستی رژیم متفاوتی داشته باشند.
دستگاهبادی آنالیز کوانتوم، با ارائه دیدی کلی از وضعیت سلامت بدن، به متخصص برای طراحی برنامه غذایی کامل و سالم، کمک می‌کند.
به این مورد نیز دقت کنید که بدون داشتن تست سلامت و آنالیز سه بعدی، مصرف مکمل ها، می تواند ریسک زیادی داشته باشد، مگر اینکه متخصص برای اطلاع از وضعیت سلامتی شما، از سایر روش ها استفاده کند.

شناخت استخوان بندی

استخوان ها، در وضعیت بدنی افراد، نقش مهمی دارند. دو نفر که وزن یکسانی دارند ولی استخوان بندی آنها متفاوت است، مطمئنا به رژیم متفاوتی نیاز دارند. احتمالا اضافه وزن برخی از افراد بخاطر استخوان های درشت آنها باشد نه به خاطر میزان چربی بالا.

یکی از عوامل مهم که در طراحی رژیم بایستی مدنظر قرار گیرد، تیپ استخوانی فرد است. البته بدون انجام اسکن سه بعدی و با اطلاع از اندازه مچ ها که جزو قسمت های استخوانی است، می‌توان تیپ استخوانی فرد را تخمین زد. اما با آنالیز بدن با دستگاه کوانتومی، می‌توان به اطلاعات دقیق تری دست یافت.
از دیگر مواردی که لازم است در رژیم غذایی مدنظر قرار گیرد، می‌توان به کاهش تراکم استخوانی، بر اثر پوکی استخوان و بویژه زایمان، اشاره‌ کرد. خیلی از افراد، مواد معدنی که برای تقویت استخوان ها ضروری است، را به اندازه کافی مصرف نمی کنند.

تیپ استخوانی فرد، می تواند بر کیفیت انجام تمرینات با وزنه، تاثیر گذاشته و مانع انجام تمرین های هوازی به طور صحیح و به میزان کافی باشد.

پیشنهاد ویژه: خرید فوم رولر + خرید بند تی ار ایکس (کش trx)

مقدار مصرف کالری پایه

یکی از نکات حائز اهمیت در طراحی رژیم، میزان مصرف کالری شما در صورت عدم انجام هر گونه فعالیتی است.
عواملی مانند سن، ژنتیک، جنسیت، اختلال های متابولیک، حجم عضلات و سابقه بیماری بر سرعت سوخت و ساز (متابولیسم) بدن تاثیر می گذارند.

افرادی که به طور طبیعی، میزان سوخت و ساز کندتری دارند، برای کم کردن وزن خود، بایستی کالری بیشتری بسوزانند. برعکس، افرادی که سرعت سوخت و ساز بدنشان بالاست، به سختی می توانند به وزن خود بیفزایند.
دستگاه بایو اسکنر، با تخمین نرخ سوخت و ساز پایه، به متخصص برای طراحی یک رژیم کاربردی و مفید کمک می‌کند.

آنالیز بدن با دستگاه کوانتومی

تصور کنید دو نفر با قد و وزن یکسان، به تیم های طراحی رژیم غذایی و برنامه ورزشی یا مراکز سلامتی مراجعه کرده اند، آنالیز بدن با دستگاه کوانتومی چه کمکی به این افراد میکند؟
وزن این دو نفر را 80 و قدشان را 180 در نظر بگیرید. اندام یکی از این دو نفر، عضلانی و بدون چربی است. در حالیکه نفر دیگری تراکم عضلات پایین داشته و چربی بیشتری دارد.
استخوان بندی نفر اول درشت تر است.

تغذیه نادرست باعث شده تا نفر دوم به ویتامین های بیشتری نیاز داشته باشد.

دستگاه بادی آنالیز کوانتوم در اینجا اهمیت خود را نشان می دهد. متخصصین با آنالیز بدن با دستگاه کوانتومی، می توانند پیش از آنکه برنامه ای برای مراجع خود طراحی کنند، از شرایط اولیه او اطلاع حاصل کنند.

درست است که این دو نفر قد و وزن یکسانی دارند اما این دلیل نمی شود که وضعیت بدنی متفاوتی نداشته باشند. بدون آنالیز دقیق بدن، احتمال دارد که برای هر دو نفر رژیم کم کالری توصیه شود. رژیم یکسان باعث کاهش حجم عضلات نفر اول می شود و نفر دوم بخاطر کاهش حجم غذا، دچار کمبود ویتامین می شود.
با کمک دستگاه کوانتومی و اندازه گیری بالانس نیتروژن، می‌توان میزان پروتئین مورد نیاز فرد در طول شبانه روز را مشخص کرد.

نکات مهم پیش از انجام تست با دستگاه بادی آنالیز کوانتوم | حامدیان اسپرت

نکات مهم پیش از انجام تست با دستگاه بادی آنالیز کوانتوم | حامدیان اسپرت

نکات قابل توجه پیش از چکاپ کامل بدن با دستگاه آنالیز کوانتومی

برای اینکه پس از خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر بتوانید به نتایج آنالیز دقیق تری دست یابید، به نکات زیر توجه کرده و آنها را رعایت کنید:

  • دور کردن زیورآلات فلزی (به‌غیر از طلا و پلاتین چون که میدان مغناطیسی این فلزات ناچیز است) و وسایلی که میدان مغناطیسی دارند مثل مودم اینترنت، گوشی موبایل و… ضروری است. زیرا این وسایل میدان مغناطیسی قوی دارند که باعث بروز خطا شده و بر روی نتیجه آزمایش تاثیر می گذارد.
  • استفاده از این دستگاه و انجام تست برای افراد دارای مشکلات قلبی و کسانی که از دستگاه های ضربان ساز قلبی استفاده می کنند، ممنوع است.
  • بهتر است ورزشکاران قبل از شروع تمرینات ورزشی یا دو ساعت پس از اتمام تمرینات خود، تست را انجام دهند.
  • مصرف الکل و نوشیدنی های کافئین دار، بر نتایج آنالیز تاثیر می گذارد، پس از مصرف آنها قبل از انجام تست، خودداری نمائید.
  • بهترین زمانی که می توانید تست را انجام دهید، بین وعده صبحانه تا ناهار است. بایستی فرد دو شب قبل از انجام آنالیز، استراحت کافی داشته باشد.
  • موقع انجام تست، فرد بایستی ضمن حفظ آرامش خود، ریلکس بوده و به طور عادی نفس بکشد. هم چنین از صحبت کردن بپرهیزد، زیرا باعث بروز خلل در نتیجه تست می شود.
  • داشتن شرایط فیزیکی و محیطی یکسان در زمان انجام تست توسط دستگاه بادی آنالیز کوانتوم، توصیه می شود.
فواید آنالیز بدن با دستگاه کوانتوم آنالایزر | حامدیان اسپرت

فواید آنالیز بدن با دستگاه کوانتوم آنالایزر | حامدیان اسپرت

هزینه تست کوانتوم چقدر است؟

با توجه به نسل دستگاه و مکانی که تست انجام می شود، هزینه متغیر است. همچنین نحوه تفسیر گزارش نیز در تعیین هزینه تست کوانتوم موثر است.

نکات انجام تست

  • انجام تست برای افراد دارای مشکلات قلبی و کسانی که از دستگاه های ضربان ساز قلبی استفاده می کنند، ممنوع است.
  • مصرف الکل و نوشیدنی های کافئین دار، بر نتایج آنالیز تاثیر می گذارد، پس از مصرف آنها قبل از انجام تست، خودداری نمائید.

دستگاه آنالایزر کوانتوم چه فوایدی دارد؟

فواید خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر بی‌شمار است، به طوری که با عدم خرید این دستگاه، با پیشرفت تکنولوژی، بیگانه خواهید بود!

سرعت و دقت

قبلا هم اشاره کردیم، که این دستگاه این قابلیت را دارد که در عرض 1 دقیقه اعضای بدن را اسکن کند و شاخص های مرتبط با سلامتی بدن را، اندازه گیری نماید. دقت بسیار بالای دستگاه کوانتوم آنالایزر باعث می شود که خروجی آن، دقیق و نزدیک به واقعیت باشد.

تشخیص به موقع با دستگاه کوانتوم آنالایزر

انجام چکاپ منظم و دوره ای با خرید دستگاه بادی آنالیز کوانتوم، باعث می شود قبل از اینکه علائم و نشانه های بیماری بروز کند، بیماری تشخیص داده شود. تشخیص به موقع بیماری، به درمان زود هنگام منجر می شود. این تشخیص زود هنگام در بیماری هایی مانند سرطان که زمان تشخیص در درمان آن تاثیر فوق العاده ای دارد، اهمیت خود را نشان می‌دهد.

سهولت کارکرد دستگاه

کار کردن با این دستگاه نه تنها پیچیدگی زیادی ندارد بلکه کار کردن با آن آسان است. افرادی که خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر را انجام می دهند و می‌خواهند از آن استفاده کنند، بعد از یک آموزش چند ساعته به تکنیک های تشخیص مسلط خواهند شد.

صرفه جویی در زمان

دستگاه بادی آنالیز کوانتوم این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که در هر زمان و مکانی که مایل باشند، نسبت به وضعیت سلامت خود آگاهی یابند. استفاده از این دستگاه در زمانی که به آزمایشگاه رفت و آمد می کنید و ساعت ها در انتظار نوبت خود می مانید، صرفه جویی می کند.

امنیت بالا با دستگاه کوانتوم آنالایزر

چکاپ بدن با خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر ، به روش کاملا غیر تهاجمی، بدون نیاز به خون گیری و فقط با امواج مغناطیسی انجام می شود. اگر نگران صدمه دیدن بدن خود هستید، با این دستگاه دیگر لازم نیست نگرانی از این بابت داشته باشید.

صرفه جویی در هزینه

افراد با استفاده و خرید دستگاه بادی آنالیز کوانتوم می توانند بدون صرف هزینه، به صورت کاملا رایگان، چکاپ روزانه، هفتگی و یا ماهیانه انجام دهند و از وضعیت سلامت تمامی اعضای بدن خود مطلع شوند.

ثبت گزارشات با دستگاه بادی آنالیز

سود دیگری که از خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر حاصل می شود، ثبت گزارشات است. این دستگاه امکان بررسی آزمایش ها و گزارشات چندین سال را که براساس تاریخ ذخیره شده اند، فراهم می‌کند.‌ همچنین می تواند اطلاعات دقیقی از شرایط و نحوه درمان در اختیار شما قرار دهد. این اطلاعات قابلیت پرینت گرفتن و ارسال به پزشک را دارد.

52 گزارش این دستگاه | حامدیان اسپرت

52 گزارش این دستگاه | حامدیان اسپرت

52 گزارش دستگاه کوانتوم آنالایزر 

دستگاه چکاپ بدن 52 گزارش شامل موارد زیر، به کاربر ارائه می‌کند: ؟<>

  1. Cardiovascular and cerebrovascular | قلبی، عروقی و مغزی
  2. Safety system | سیستم ایمنی
  3. Fatty acids | اسیدهای چرب
  4. Digestive system | دستگاه گوارش
  5. Breast tissue (women) | بافت سینه (زنان)
  6. Body building compounds | ترکیبات بدن ساز
  7. Liver function | عملکرد کبد
  8. Vitamins | ویتامین ها
  9. Report with expert consultant | گزارش با مشاور متخصص
  10. Gallbladder function | عملکرد کیسه صفرا
  11. Amino acids | آمینو اسید
  12. Manual report | گزارش دستی
  13. Pancreatic function | عملکرد پانکراس
  14. Eye | چشم
  15. Prostate condition (men) | وضعیت پروستات (مردان)
  16. Kidney function | عملکرد کلیه
  17. Bone growth rate | سرعت رشد استخوان
  18. Sperm and semen status(men) | وضعیت اسپرم و منی (مردان)
  19. Lung function | عملکرد ریه
  20. Heavy metals | فلزات سنگین
  21. Male sexual function | عملکرد جنسی مردانه (مرد)
  22. Cerebral nerve | عصب مغزی
  23. Allergies | آلرژی
  24. Comprehensive report | گزارش جامع
  25. Bone diseases | بیماری های استخوانی
  26. Coenzymes | کوآنزیم ها
  27. Rare elements of children | عناصر کمیاب کودکان
  28. Bone mineral concentration | غلظت مواد معدنی استخوان
  29. Obesity rate | نرخ چاقی
  30. Kids Fatty acids | اسیدهای چرب کودکان
  31. Rheumatic bone disease | بیماری روماتیسمی‌ استخوان
  32. Collagen | کلاژن
  33. Amino acids for children | اسیدهای آمینه برای کودکان
  34. Blood sugar | قند خون
  35. Colon function | عملکرد کولون
  36. Children coenzyme | کوآنزیم کودکان
  37. The quality of the basic conditions of body | کیفیت شرایط اولیه بدن
  38. Thyroid | تیروئید
  39. Vitamins for children | ویتامین ها برای کودکان
  40. Body toxins | سموم بدن
  41. Meridians (Acupuncture) | مریدین (طب سوزنی)
  42. ADHD kids report | گزارش کودکان ADHD
  43. Rare element | عنصر کمیاب
  44. Heart and brain pulses | نبض های قلب و مغز
  45. Comprehensive report of children | گزارش جامع کودکان
  46. Gynecology | زنان و زایمان
  47. Blood fat | چربی خون
  48. Balancing report | گزارش تعادل
  49. Skin | پوست
  50. Menstrual cycle (women) | سیکل قاعدگی (زنان)
  51. Compared report | گزارش مقایسه ای
  52. Endocrine system | سیستم غدد درون ریز

نحوه استفاده از دستگاه کوانتوم آنالایزر

پس از خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر ، بعد از اینکه برنامه این دستگاه را بر روی سیستم خود نصب کردید، از یک فلش برای نصب برنامه مورد نیاز دستگاه آنالایزر، استفاده کنید. این دستگاه از طریق usb کار می‌کند و به منبع تغذیه نیاز ندارد. در نمونه های قبلی برای انجام آنالیز، فرد میله فلزی این دستگاه را در دست می گرفت اما در نسل های جدید، آنالیز از طریق تاچ یا لمس کردن صفحه انجام می شود.
اگر فرد دست خود را به مدت 60 ثانیه، روی دستگاه قرار دهد، آنالیز کل بدن انجام می شود. اگر لازم است نتایج آنالیز برای پزشک ارسال شود این امکان وجود دارد. حتی فرد می‌تواند نتایج را بر روی کاغذ چاپ کند.

نتایج آنالیز در حافظه دستگاه ذخیره می شود و می توانید نتایج آنالیزهای بعدی خود را با نتیجه فعلی، مقایسه کنید. حتی اگر قصد مقایسه نتایج آنالیز سال‌های مختلف را دارید، این امکان فراهم است.
جنس دستگاه بادی آنالیز کوانتوم از پلاستیک و فایبر گلاس و امکان انحراف و خطا نزدیک به صفر است.

معرفی نسل های مختلف این دستگاه | حامدیان اسپرت

معرفی نسل های مختلف این دستگاه | حامدیان اسپرت

معرفی انواع دستگاه های کوانتوم آنالایزر

دستگاه های بادی آنالیز، برای نخستین بار و به طور رسمی در سال 2011 روانه بازار شدند و پیش از آن به صورت آزمایشی عرضه شده بودند.

کوانتوم آنالایزر نسل 2

سال تولید: 2013
دقت آنالیز: 60 الی 65 درصد
معایب
پایین بودن دقت آزمایش
اتصال با کابل و دارای نویز
این نسل از دستگاه از رده خارج شده است.

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 2 | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 2 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل 3

سال تولید: 2015
دقت آنالیز: 65 الی 70 درصد
معایب
پایین بودن دقت آزمایش
اتصال با کابل و داشتن نویز
این نسل نیز از رده خارج شده است.

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 3 | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 3 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل 4

سال تولید: 2016
دقت آنالیز: 70 الی 75 درصد
معایب
پایین بودن دقت آزمایش
اتصال با کابل و داشتن نویز
در مقایسه با مدل های جدید، تعداد آیتم آنالیز کمتری دارد.

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 4 | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 4 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل 5

سال تولید: 2017
دقت آنالیز: 70 الی 75 درصد
معایب
پایین بودن دقت آزمایش
اتصال با کابل و دارای نویز
در مقایسه با مدل های جدید، تعداد آیتم آنالیز کمتری دارد.

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 5 | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 5 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل 6

سال تولید: 2018
دقت آنالیز: حدود 80 درصد
مزایا
حذف دستگیره فلزی و اتصال بر روی دستگاه و رفع نویز
افزایش تعداد آیتم آنالیز در مقایسه با مدل های قبلی
معایب
در مقایسه با مدل های جدید دقت کمتری دارد.
از نرم افزارهای جدید را پشتيباني نمی کند.

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 6 | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 6 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل هفتم7

دقت آنالیز: 80 الی 85 درصد
مزایا
افزایش دقت آزمایش
اتصال بر روی دستگاه و نداشتن نویز
پشتيباني از نرم افزارهای جدید

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 7 | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 7 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل 8

سال تولید: 2020
دقت آنالیز: حدود 85 درصد

مزایا
افزایش دقت آزمایش
اتصال بر روی دستگاه و نداشتن نویز
پشتيباني از نرم‌ افزارهای جدید
افزایش تعداد آیتم های آنالیز نسبت به مدل های قبلی

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 8 | حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 8 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل 9

سال تولید: 2022
دقت آنالیز: بالای 90 تا 93 درصد
مزایا
اتصال بر روی دستگاه و نداشتن نویز
پشتيباني از نرم افزارهای جدید
بیشترین تعداد آیتم آنالیز در مقایسه با مدل های قبلی

کوانتوم آنالایزر نسل 9 | حامدیان اسپرت

کوانتوم آنالایزر نسل 9 | حامدیان اسپرت

 

کوانتوم آنالایزر نسل 10

سال تولید: 2023

دقت آنالیز: بین 93 تا 95 درصد

مزایا

یکسال گارانتی

کاتالوگ فارسی

پشتیبانی رایگان نصب و راه اندازی محصول

بالاترین میزان دقت در آزمایش

اتصال بر روی دستگاه و نداشتن نویز

پشتيباني از نرم افزارهای جدید

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 10 / حامدیان اسپرت

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 10 / حامدیان اسپرت

 

قیمت دستگاه کوانتوم آنالایزر + خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر

قابلیت ها و تعداد گزارشی که این دستگاه می‌تواند ارائه کند، باعث شده تا قیمت های متفاوتی داشته باشد. دستگاه بادی آنالیز کوانتوم در باشگاه های ورزشی، مطب پزشکان، کلینیک های زیبایی، حتی در منزل و … کاربرد دارد.
اگر قصد خرید قسطی این محصول را دارید، در برخی از سایت ها این امکان وجود دارد.

در زمان خرید، لازم است که مواردی از قبیل اندازه و ابعاد دستگاه، جنس دستگاه، قابلیت ها و کشور سازنده را مدنظر قرار دهید. قیمت این دستگاه را در سایت هایی که آن را عرضه کرده اند، مقایسه کنید و از توجه به تخفیف ها و خدمات پس از فروش غافل نشوید. بهتر است از هر سایتی خرید نکنید و از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید. با دقت و رعایت موارد فوق، خرید مقرون به صرفه و مطلوبی را تجربه کنید.

جدیدترین مدل دستگاه کوانتوم آنالایزر تا سال 1402، نسل 10 آن است، که کامل ترین مرجع خرید لوازم بدنسازی ، حامدیان اسپرت، این محصول را عرضه می‌کند. اگر خرید دستگاه کوانتوم آنالایزر را دارید و فروشگاه ما را بدین منظور انتخاب کرده اید، ما نیز امکان خریدی آسان و به صرفه را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. امیدواریم که رضایت خاطر شما عزیزان را بدست آوریم.

دیدگاهی در مورد “کوانتوم آنالایزر چیست؟

  1. mahdf1747 گفت:

    سلام وعرض ادب وقت بخیر دستگاه انالیزایز مثال اوره وکراتیین بدن را نشان میدهد

    1. سعید حامدیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      از موارد خواسته شده کراتین رو نشون نمیده ولی در مورد اوره و کلیه ها، موارد زیر رو نشون میده:
      Urobilinogen Index
      Uric acid Index
      Blood urea nitrogen(BUN) Index
      Proteinuria Index

  2. amirhosein گفت:

    سلام
    نسل 9 کوانتوم رو موجود ندارید؟؟؟

    1. سعید حامدیان گفت:

      سلام وقت بخیر?
      خیر متاسفانه؛ نسل 9 سال تولیدش 2022 هست ولی نسل 10 سال ساختش 2023 و جدیدتر هست. همچنین دقت بیشتری هم توی آنالیز داره

  3. علیرضا گفت:

    نسل ۱۱ اومده؟

    1. سعید حامدیان گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      درحال حاضر تولید شده ولی در مرحله واردات هست.
      اسرع وقت در سایت موجود میشه

  4. بهار گفت:

    آیا از این دستگاه هرکس می تواند آزادانه استفاده کند یا نیاز به مجوز خاصی دارد؟

    1. سعید حامدیان گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      همه میتونن استفاده کنن، محدودیتی نداره.
      فقط یکسری محدودیت برای تست گرفتن از افراد خاص وجود داره که توی توضیحات اشاره شده.
      مجوزی هم برای این دستگاه تعریف نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *