تقویت مچ دست در خانه! انواع وسایل تقویت مچ دست

بهترین تمرینات برای تقویت مچ و انگشت دست + وسایل

تقویت مچ دست را تنها با انجام تمریناتی ساده می‌توانید به دست بیاورید. وسایل تقویت مچ دست مانند فنر تقویتی، گریپستر، حلقه، دمبل و توپ ژله‌ای به شما کمک می‌کنند تا انگشتان، مچ، ساعد و دستانی قوی و عضلانی بسازید. بعد از تمرین‌های مکرر با استفاده از هرکدام از این وسایل تأثیرات شگفت انگیز آن را خواهید دید. زمانی که شما دستانی قوی داشته‌باشید هم می‌توانید کارهای روزانه خود را بهتر و راحت تر پیش ببرید و هم به دلیل رگ‌های برآمده دستتان اعتماد به نفس بیشتری داشته‌باشید.

فنر تقویت مچ

زمانی که شما نیرویی مناسب به دستان خود وارد کنید، بعد از مدتی عضلاتی قوی خواهید داشت. این فرایند به کمک فنر تقویت مچ انجام می‌شود و به شما عضلاتی قدرتمند می‌دهد. داشتن دستانی قوی آرزوی هر فردی است. ورزشکاران تلاش می‌کنند تا دستانی قوی برای افزایش مهارت خود بسازند. حتی بسیاری از مردم که تنها آخر هفته‌ها ورزش می‌کنند، به فکر ساختن دستانی قدرتمند برای خود هستند. زمانی که شما دستانی قوی داشته‌باشید هم از بسیاری از بیماری‌ها (سندرم تونل کارپال و آرتریت) مصون می‌شوید و هم کمتر آسیب خواهید دید.

بسیاری از برنامه‌های ورزشی قدرتی، دارای تمرینات ورزشی مچ هستند، اما بسیاری از ورزشکاران آن را نادیده می‌گیرند. فنر تقویت مچ دست یک وسیله ارزان قیمت است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی عضلاتی قوی بسازید. در طول تمرینات خود به صورت منظم با استفاده از آن دستان خود را تمرین دهید تا به سرعت انگشتان، مچ دست و ساعد شما تقویت شود. با استفاده از این وسیله تمرینات متعددی می‌توان انجام داد که ما به یک مورد آن اشاره می‌کنیم.

  • مرحله 1: یک سمت دسته را روی کف دست خود قرار دهید.
  • مرحله 2: انگشتان خود را دور دسته دیگر بپیچید.
  • مرحله 3: تا جایی که می توانید دسته ها را به هم فشار دهید.
  • مرحله آخر: در حالت بسته به مدت 5 ثانیه نگه دارید، سپس به آرامی دست را رها کنید.
تقویت مچ دست با فنر تقویت مچ | حامدیان اسپرت

تقویت مچ دست با فنر تقویت مچ | حامدیان اسپرت

تقویت مچ دست گریپستر

وسیله تقویت مچ دست یک ابزار تناسب اندام مناسب برای بهبود قدرت و انعطاف پذیری دستان شما است. چه ورزشکاری حرفه‌ای باشید که به دنبال عملکردی بهتر و چه کسی که تنها به دنبال رفع خستگی دست از کارهای روزانه است، این محصول راه حلی منحصر به فرد برای شما است. زمانی که از این وسیله استفاده می‌کنید، عضلات ساعد شروع به فعالیت می‌کنند و منبسط تر می‌شوند. هر چقدر که از آن بیشتر کار بکشید عضلاتی قوی تر خواهید داشت. با افزایش ماهیچه‌ها و قوی‌تر شدن آنها خون بیشتری از رگ‌های شما عبور و باعث نمایان شدن رگ‌ها می‌شود.

چه فردی مبتدی و چه حرفه‌ای باشید می‌توانید در تمرینات خود از گریپستر استفاده کنید و حس اعتماد به نفس خود را با داشتن دستان و ساعدهایی قوی افزایش دهید. می‌توانید اجسام سنگین را به راحتی بلند کنید و حتی کنترل بیشتری روی آن داشته‌باشید. همچنین این را فراموش نکنید که دختران عاشق مردانی با ساعدهای قوی هستند. برای استفاده از این محصول تنها باید این مراحل را اجرا کنید.

  • مرحله 1: آن را دور مچ دست خود ببندید.
  • مرحله 2: تنظیم وزن را انتخاب کنید.
  • مرحله 3: انگشتان خود را در حلقه‌ها قرار دهید.
  • مرحله آخر: انگشتان خود را دراز کنید و سپس آنها را بفشارید.
تقویت مچ دست با گریپستر | حامدیان اسپرت

تقویت مچ دست با گریپستر | حامدیان اسپرت

تقویت مچ دست با حلقه

یکی از راه‌های قوی‌ترشدن دستان خود استفاده از وسیله حلقه تقویت کننده مچ دست است. این وسیله به دلیل کوچکی به راحتی در جیب جا می‌شود و شما هرجایی که باشید تنها نیاز به چند دقیقه دارید تا آن را از جیب خود خارج و استفاده کنید. همچنین به دلیل بی سروصدا بودن مورد توجه بسیاری از مردم و حتی ورزشکاران است.

از این وسیله برای درمان شکستگی‌ها و انجام فیزیوتراپی استفاده می‌شود. با انواع حرکات مختلف با استفاده از این وسیله می‌توانید عضلات انگشتان، ساعد، مچ و دستان خود را تقویت کنید. تمرینات مداوم باعث پیشگیری از بیماری‌های مختلفی مانند سندرم تونل کارپال، تاندونیت و آرتریت می‌شود. همچنین درگیر شدن دست با این وسیله باعث حفظ سلامت عضلات و تاندون‌ها می‌شود.

تقویت مچ حلقه ای | حامدیان اسپرت

تقویت مچ حلقه ای | حامدیان اسپرت

تقویت مچ دست با دمبل

تمرین های مختلفی با استفاده از دمبل انجام می‌گیرد که همه آنها به تقویت عضلات دست، ساعد، مچ و آرنج کمک می‌کنند. چه در خانه باشید و چه در باشگاه، تمرینات به شما کمک می‌کنند تا عضلاتی قوی و انعطاف پذیر داشته‌باشید. ورزش‌هایی که با دمبل انجام می دهید باعث تقویت عضلات و انعطاف پذیری حرکت مفاصل و تاندون‌های دست می‌شود. تمریناتی وجود دارد که باعث بهبود قدرت مچ ضعیف یا آسیب دیده می‌شود. به کمک فیزیوتراپیست می‌توانید این تمرینات را به درستی انجام دهید. با استفاده از یک دمبل حتی می‌توانید در خانه تمرینات مفیدی را هر روزه برای تقویت عضلات خود انجام دهید.

تقویت مچ دست با دمبل | حامدیان اسپرت

تقویت مچ دست با دمبل | حامدیان اسپرت

کش تقویت انگشت

در دنیای امروز که فناوری هر روز پیشرفت می‌کند، می‌توان وسایل ورزشی متعددی را دید که چندین کار را همزمان با هم انجام می‌دهند. کش تقویت انگشت باعث حفظ عملکرد بهینه دست و قوی شدن عضلات انگشتان می‌شود. همچنین بیمارانی که از مشکلات مرتبط با دست رنج می‌برند، به راحتی با انجام تمرینات مرتبط با کش می‌توانند توانایی دستی خود را بهبود دهند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود به دلیل استفاده مکرر از انگشتان، خستگی و ضعف عضلانی را تجربه می‌کنند. تمرینات به کمک لوازم ورزشی باعث استقامت بهتر انگشتان و کاهش فشار و آسیب می‌شود. همچنین انعطاف پذیری را برایتان به وجود می‌آورد که می‌توانید هر فعالیتی را به راحتی انجام دهید.

بسیاری از افرادی که نیاز به توانبخشی پس از جراحی دارند به کمک وسایل تقویت مچ دست از جمله کش تقویت انگشت، راحت تر درمان پیدا می‌کنند. تمریناتی که با این وسیله ورزشی انجام می‌شود باعث مقاومت ملایم و کمک به روند به بهبودی می‌کند. همچنین سفتی عضلات و تاندون‌ها را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود، دست‌ها قدرت و چابکی خود را به دست بیاورند.

کش تقویت انگشت | حامدیان اسپرت

کش تقویت انگشت | حامدیان اسپرت

توپ ژله ای تقویت مچ دست

توپ ورزشی ژله‌ای به شما کمک می‌کند تا دست و انگشتان خود را تقویت کنید. بسیاری از افراد بعد از کارهای روزانه، احساس درد در ناحیه دست و یا انگشتان خود می‌کنند، به کمک توپ تقویت کننده مچ دست، تمامی مهارت‌های حرکتی طریف دست بهبود پیدا می‌کند و شما در انجام کارهای روزانه خود احساس آرامش خواهید کرد.

لمس توپ به دلیل نرمی حس خوشایندی به شما می‌دهد و پس از هر بار فشار به حالت اولیه خود باز می‌گردد. با تمرینات مکرر روزانه انگشتانتان تقویت و به واسطه نقاوت فشار کف دست، ذهن شما را آرام می‌کند. این توپ کوچک می‌باشد و قطر زیادی ندارد، بنابراین به راحتی در کیفتان جا می‌شود. می‌توانید در محل کار و یا هر جای دیگری از آن استفاده کنید.

توپ ژله ای تقویت مچ دست مدل تخم مرغی

این مدل توپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر تمام عضلات انگشتان، دست و ساعد فشار وارد می‌کنند. زمانی که شما توپ را در کف دستان خود قرار و به آن فشار وارد می‌کنید، حس خوشایندی به شما انتقال پیدا می‌کند. این امر علاوه بر تقویت عضلات به بهبود آرامش و تسلی خاطر شما نیز کمک می‌کند.

بیشتر مردم و یا ورزشکاران حرفه‌ای از این وسیله برای بهبود قدرت، استقامت، مهارت، افزایش عضلات و مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت استفاده می‌کنند.همچنین بسیاری از افرادی که از آسیب و درد دست رنج می‌برند، به کمک این وسیله می‌توانند توان خود را به دست بیاورند، به عملکرد ورزشی خود بهبود ببخشند، توانایی‌های روزمره خود را افزایش و استرس‌های روزانه را کاهش دهند. توپ ژله‌ای را به راحتی می‌توانید در جیب و یا کیف خود حمل کنید و در هرجایی که زمان داشتید از ان استفاده کنید.

تقویت مچ تخم مرغی | حامدیان اسپرت

تقویت مچ تخم مرغی | حامدیان اسپرت

تقویت مچ دست در خانه بدون وسیله

زمانی که شما مچ‌هایی قوی در طول کارهای روزانه خود داشته‌باشید، همه چیز برایتان آسانتر پیش می‌رود. لازم نیست که حتما در باشگاه‌ها ثبت نام کنید و مسافتی را برای تمرین طی کنید. می‌توانید با داشتن چند وسیله مناسب در خانه تمرین مناسبی برای تقویت عضلات دستتان داشته‌باشید. چه مبتلا به سندرم تونل کارپل و یا دچار آسیب مچ، دست و تاندون شده‌باشید، به کمک برخی لوازم ورزشی مناسب می‌توانید هر جایی عضلات خود را تقویت کنید. با قوی شدن عضلات دیگر نگران خستگی و درد مچ خود، بعد از یک روز کاری نخواهید بود.

ورزش برای تقویت مچ دست و انگشتان

همانطور که وسایل متعددی برای تقویت مچ و دست وجود دارد، بسیاری از تمرین‌های ورزشی آسان در خانه به شما کمک می‌کنند تا بتوانید دستانی قوی داشته‌باشید. تقویت انگشتان مخصوصاً برای کسانی که درگیر کارهای متعدد هستند، می‌تواند کمک بزرگی باشد. تمرینات به شما کمک می‌کنند تا از شر مشکلات و دردهایی که در ناحیه انگشتان، دست‌ها، مچ و ساعد احساس می‌کنید، خلاص شوید. تمرینی را برای شما مثال می‌زنیم که به شما کمک می‌کند تا انگشتانی قوی بسازید. برای تمرینات بیشتر می‌توانید از یک مربی کمک بگیرید.

حوله‌ای را روی میز قرار دهید، سپس کف دستان خود را روی آن قرار دهید و با کمک فشار به انگشتان حوله را مچاله کنید. این کار را چند بار در طول روز تکرار کنید.

سخن پایانی

وسایل تقویت مچ دست به ما کمک می‌کنند تا خستگی‌ها و دردهای روزانه دست و انگشتان ناشی از کار را کمتر احساس و یا شاید دیگر احساس نکنیم. برخی از این وسایل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما به راحتی می‌توانید هرجایی حمل و از آن استفاده کنید.

دیدگاهی در مورد “وسایل تقویت مچ دست

  1. hesam گفت:

    سلام و درود
    اجناس بالا رو عمده هم میفروشین؟

    1. سعید حامدیان گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله تمامی اجناس به صورت عمده هم به فروش میرسن.
      لطفا با کارشناس فروش در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *