معرفی پد اسکات (اسکوات) با بهترین قیمت برای خرید!

خرید پد اسکات و مزایای آن، موضوعی است که به آن می پردازیم. اگر شما هم جزو ورزشکاران یا بدنسازانی هستید که از میله هالتر بدنسازی در انجام تمرینات خود استفاده می کنید و کار با این میله باعث اذیت شدن شانه ها و کمرتان می شود، با ما همراه باشید تا محصولی را به شما معرفی کنیم که باعث رفع مشکلات فوق و راحتی شما در حین کار با میله اسکات شود. اگر بعد از مطالعه این مقاله احساس کردید به این محصول نیاز دارید و به فکر تهیه آن افتادید، فروشگاه حامدیان اسپرت آماده است تا این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. 🙂

پد اسکات چیست | حامدیان اسپرت

پد اسکات چیست | حامدیان اسپرت

 

پد اسکات چیست؟

یک تکه فوم بلند و ضخیم است که به دور میله اسکات پیچیده می شود. مانند بالشتکی در بین میله و بدن قرار می گیرد و با کاهش فشار وارده بر استخوان ها و کمک به بالا بردن هالتر، مانع ایجاد فشار عضلانی میشود. پد اسکات یکی از لوازم جانبی بدنسازی است که فقط با میله هالتر و به ویژه تمریناتی که باعث تماس مستقیم هالتر با بدن می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این پد از فوم بسیار نرم است و وزن خیلی کمی دارد،که در توازن وزنی شما خللی ایجاد نمی کند.

محصولات پیشنهادی: خرید جامپ باکسنیمکت مدرج بدنسازی

 

مزایای استفاده از پد اسکات

خرید پد اسکات و استفاده از آن، مزایایی دارد که در اینجا قصد داریم به ذکر این فواید بپردازیم:

  • استفاده از پد اسکات،در نگه داشتن میله هالتر به شما کمک می‌کند. همچنین مانع سرخوردن و صدمه دیدن شما هنگام تمرین با میله هالتر می شود.
  • ابر اسکات باعث از بین رفتن درد های ناشی از نگه داشتن میله هالتر و هم چنین باعث نرم شدن این میله سنگین، سرد و سخت می شود تا شما بتوانید تمرینات خود را بهتر انجام دهید.
  • از دیگر مزایای پد اسکات که بیشتر مورد استقبال بانوان است، جلوگیری از کبودی پوست است. خرید و استفاده از پد اسکات، باعث می شود که ناحیه گردن و شانه در اثر تماس با میله، کبود نشود و از سلامتی پوست شما محافظت کند.
مزایای استفاده از ابر اسکات چیست | حامدیان اسپرت

مزایای استفاده از ابر اسکات چیست ؟ | حامدیان اسپرت

 

نکاتی در مورد پد اسکات

  1. اگر میله هالتر به طرز صحیح بر روی شانه ها قرار نگیرد، احتمال آسیب دیدگی و وارد شدن فشار به گردن و ستون فقرات‌ وجود دارد. اگر فرد استخوانی هستید و ستون فقرات‌ شما دارای پوشش مناسبی از عضله نیست، با قرارگیری میله اسکات بر روی شانه ها و گردن،امکان آسیب رسانی جدی به ستون فقرات و مهره ها در اثر تماس با این میله،وجود دارد. با استفاده از یک پد اسکات بر روی میله هالتر، از وارد شدن فشار و آسیب به مهره های خود، جلوگیری کنید.
  2. اگر اقدام به خرید پد اسکات کنید و آن را بر روی میله هالتر ببندید و حرکت اسکات را تمرین کنید،احساس نرمی و رضایت از این پد،در کاهش فشار وارده بر شانه های شما، مؤثر خواهد بود. این موضوع تمرکز شما بر روی نحوه اجرای صحیح این حرکت را افزایش می دهد، تا اینکه مدام به فکر یافتن موقعیتی مناسب برای قرار گرفتن اسکات بر روی شانه هایتان باشید.

فروش ویژه : خرید فوم رولر | خرید جاگ واتر

 

تمرین ورزشی اسکات چیست؟

اسکات یا همان اسکوات،حرکت چند مفصلی است که باعث بهتر شدن حال عضلاتتان می شود. این حرکت ورزشی به دلیل ماهیتی که دارد،باعث درگیر شدن عضلات پشت،عضلات شکم،عضلات باسن و عضلات پشت پا می شود.
اگر به دنبال راهکاری هستید که باعث تولید هورمون تستسترون شود و عضلات سر تا سر بدن تان رشد کند،از انجام حرکت اسکات غافل نشوید.
اگر به دنبال تحقق اهداف زیر هستید،افزدون حرکت اسکات به برنامه ورزشی روزانه را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • بیشتر شدن جذابیت پاها
  • حفظ سلامتی
  • انعطاف پذیری بیشتر پاها
  • سفت کردن بدن و استخوان ها
  • ساخت عضله، افزایش قدرت عضلات پا
  • بیشتر شدن استقامت و سرعت در زمان دویدن
  • رهایی از چربی ها و خوش فرم شدن پاها
انجام حرکت اسکوات | حامدیان اسپرت

انجام حرکت اسکوات | حامدیان اسپرت

 

آموزش حرکت اسکات

یکی از حرکات بنیادی برای تقویت عضلات پا، حرکت اسکوات است. لازم است با نحوه اجرای صحیح این حرکت آشنا شوید. نحوه اجرای این حرکت به شرح زیر است:

  1. هالتر را روی شانه های خود قرار دهید و در پشت گردن نگه دارید. بهتر است میله ها، کمی بیشتر از عرض شانه نگه داشته شود.
  2. پاهای خود را بیشتر از عرض شانه باز کنید و برای انجام حرکت اسکوات مهیا شوید.
  3. حالا به سمت پایین تا جایی که زانوها،بر انگشتان پا عمود شود،خم شوید.
  4. ۲ تا ۳ ثانیه در این حالت بمانید و با ایجاد فشار بر انگشتان پا، به سمت بالا بایستید. 
    اگر قرارگیری اسکات یا هالتر بر روی شانه ها، حس خوبی به شما نمی دهد،بهتر است به فکر خرید پد اسکات باشید. استفاده از این محصول،از شانه های شما محافظت کرده و می توانید تمرینات خود را با ایمنی بالا و به راحتی، انجام دهید.
    ما در این مقاله به طور مختصر به حرکت اسکوات و فواید آن اشاره کردیم، شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این حرکت و نحوه صحیح انجام اسکات با دمبل، اسکات جهشی، اسکات با وزنه، دیپ اسکات، اسکات سومو با دمبل، اسکات بلغاری و اسکات پیستول، به مقالاتی که به طور مفصل این مباحث را تشریح کرده اند، مراجعه کنید.
خرید پد هالتر از حامدیان اسپرت | خرید پد اسکات از حامدیان اسپرت

خرید پد هالتر از حامدیان اسپرت | خرید پد اسکات از حامدیان اسپرت

 

خرید پد اسکات

اگر با مطالعه مطالب فوق به خرید پداسکات و استفاده از آن ترغیب شدید و به دنبال سایت یا فروشگاهی هستید تا این ابزار جانبی ورزشی را تهیه نمایید، همراه ما باشید. ابر اسکات در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع در بازار موجود است. شما می توانید برحسب نیاز خود، اقدام به تهیه آن نمایید. فروشگاه حامدیان اسپرت امکان خرید لوازم بدنسازی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما می توانید این پد را برای استفاده در منزل یا تجهیز باشگاه بدنسازی خود، خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *