انواع کفپوش گرانول (گرانولی) با بهترین قیمت برای خرید!

کفپوش گرانول بدنسازی، همه‌کاره، با دوام، مناسب برای انواع فضاها، مقرون به صرفه و انتخابی ایده‌آل برای هر مکانی است. از سالن‌های ورزشی، اتاق‌های بازی، پارک‌ها تا صنایع تجاری، باشگاه‌ها، مدارس و سالن‌های تمرینی، همگی به کفپوش باشگاهی نیاز دارند؛ چرا که فرآیند نصب و تعویض آن آسان، نگهداری از آن راحت، دوست‌دار محیط زیست، ضد آب و مقاوم در برابر شرایط جوی است. کفپوش گرانولی وسیله‌ای خاص است که هم به فضای شما روحی سرزنده و با نشاطی می‌بخشد و هم از شما در برابر خطرات احتمالی ناشی از سقوط محافظت می‌کند. این مطلب سرگرم‌کننده به شما کمک می‌کند تا انتخاب درستی در هنگام خرید گرانول کفپوش داشته‌باشید.

کفپوش گرانول | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانول | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانول چیست؟

به تشک‌هایی از جنس لاستیک با دوام که قابل حمل، ضد ضربه‌ و تطبیق‌پذیر هستند و در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، کفپوش گرانول می‌گویند. این کفی در مکان‌های مختلفی مانند سالن‌های بدنسازی، مراکز تجاری، خانه‌ها، مهدکودک‌ها، سالن‌های رقص و رزمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل خاصیت ارتجاعی و تطبیق‌پذیری که دارد، در برابر تغییرات آب‌و‌هوا و دما مقاوم ‌است. به همین دلیل تا سالیان سال ماندگار و قابل استفاده بوده و دچار فرسودگی نمی‌شوند. همچنین از آن‌ها، هم برای فضاهای داخلی و هم فضاهای خارجی استفاده می‌شود.

خاصیت ضد صدا بودن آن باعث‌شده تا محبوبیت زیادی در بین کاربران داشته‌باشد. همچنین به دلیل بدنه بالشتکی که دارد، از افراد و تجهیزات در برابر سقوط و ضربه محافظت می‌کند. بسیاری از سطوح مانند بتن، باعث لغزش افراد مخصوصاً در شرایط برفی، بارانی و تغییرات آب‌ و هوایی می‌شوند؛ اما این کفی به دلیل خاصیت مقاوم و استقامتی خود، در برابر این شرایط پایدار است و مانع از لغزش افراد و آسیب به آن‌ها می‌شود. در بسیاری از مکان‌ها مانند پارک‌ها و زمین‌های بازی کودکان کفپوش گرانول به دلیل این که به راحتی تمیز شده و نگهداری از آن آسان است، استفاه می‌شود.

کفپوش گرانول چیست؟ | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانول چیست؟ | حامدیان اسپرت

از کفپوش گرانول چه استفاده‌ای می‌شود؟

کفپوش گرانول بدنسازی برای اهداف متنوع و گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اشکال و سبک‌های مختلفی در بازار یافت می‌شود. کفپوش گرانول باشگاهی در مکان‌های متعددی از جمله تجاری، صنعتی، ورزشی، خانه‌ها، پارک‌ها، مهدکودک‌ها، مدارس و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول سطحی پایدار و غیرلغزنده، ایمن و ضربه گیر داشته و مانع از بروز سر و صدای زیاد می‌گردد. به همین دلیل برای کف‌سازی سالن‌های ورزشی و تمرینی مانند رقص، بدنسازی و رزمی بسیار محبوب می‌باشد. علاوه‌بر آن به دلیل مزیتی که در محافظت از افراد یا قطعات دارد، برای کف‌سازی کارخانه‌ها و ساختمان‌های تجاری به‌ کار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های برجسته گرانول کفپوش ماندگاری بسیار طولانی آن است که در برابر آب و هوا و دما نیز پایداری دارد. به دلیل ضربه‌گیر بودن و محافظت از افراد در برابر ضربه و سقوط، از آن در مهدکودک‌ها، پارک‌های کودکان، سالن‌های تمرینی، هنرهای رزمی و مدارس استفاده می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین کاربردی که این وسیله دارد، استفاده از آن در سالن‌های بدنسازی است؛ زیرا به صورت مداوم وزنه‌ها به زمین برخور می‌کنند و نسبت به دکوراسیون‌های گران‌ قیمتی که حتی در پایان اجاره خانه نمی‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد، ارزان‌تر است. کفپوش گرانول قابل حمل بوده و می‌توان آن را به راحتی نصب و جدا کرد. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

انواع ضخامت‌های کفپوش گرانولی

زمانی که صحبت از کفپوش گرانول بدنسازی به میان می‌آید، انتخاب ضخامت مناسب اهمیت بالایی خواهد داشد. کفپوش گرانول ورزشی به دلیل دوام استثنایی، جذب ضربه و مقاومت در برابر لغزش، انتخاب‌ محبوب بسیاری از افراد است. با این حال ضخامت کف نقش مهمی در تعیین عملکرد و طول عمر آن دارد. ضخامت مناسب به کاربرد خاص و میزان ضربه و تحمل وزن آن نیز بستگی دارد.

جذب ضربه نکته مهمی است که در هنگام انتخاب کف باید به آن توجه کرد. کفپوش گرانولی با ضخامت مناسب به طور مثال 20 میل، به طور موثر نیروهایی که به آن وارد می‌شوند را جذب می‌کند، خطر آسیب را کاهش می‌دهد و سطحی بالشتکی را برای ورزشکاران فراهم می‌سازد.

کف‌های لاستیکی ضخیم‌تر مانند 25 میل از خاصیت جذب ضربه بهتری برخوردار هستند؛ به ویژه در مکان‌های پر ضربه مانند وزنه‌برداری یا زمین‌های ورزشی. یک کف لاستیکی ضخیم‌تر مانند 40 میل یا 50 میل در به‌ حداقل رساندن صدا و ارتعاشات ناشی از تجهیزات، وزنه‌ها یا ترافیک پا بسیار موثر عمل می‌کند. این امر به ویژه در سالن‌های ورزشی تجاری، استودیوهای تناسب اندام یا فضاهایی که کنترل نویز برای محیطی آرام و راحت ضروری است، اهمیت دارد.

توجه: بهترین صخامت گرانول برای راه اندازی یک باشگاه بدنسازی عادی، ضخامت 20 میل می‌باشد.

انواع ضخامت‌های کفپوش گرانولی | حامدیان اسپرت

انواع ضخامت‌های کفپوش گرانولی | حامدیان اسپرت

چه مدل گرانول هایی در بازار وجود دارند؟

کفپوش گرانول بدنسازی به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی چون نصب آسان، نگهداری راحت و مقرون‌به صرفه بودن، محبوبیت بسیاری دارد. انواع مختلفی از این کفی‌ها مانند رولی، پازلی، 1 در 1 متر و پایه‌دار در بازار موجود هستند که هر کدام از ویژگی‌ها و ضخامت‌های مناسب خود برخوردار هستند. آن‌ها معمولاً ضد ضربه، جاذب صدا و تطبیق پذیر بوده‌ که استفاده از آن‌ها در سالن‌های ورزشی فوق‌ العاده مفید است.

کفپوش گرانول پازلی

از نظر فنی، کفپوش گرانول بدنسازی نوعی از کفی‌های درهم تنیده هستند که از لبه‌های بهم پیوسته برای اتصال کاشی‌های جداگانه به یکدیگر استفاده می‌کنند. کفپوش گرانول باشگاهی یکی از ساده‌ترین انواع کفی برای نصب محسوب می‌شود و مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد تا سالن‌های بزرگ را پوشش دهد. پس از نصب قالب‌های گرانولی بهم پیوسته ظاهری نسبتاً بدون درز ارائه می‌دهند و اطراف لبه‌ها کاملاً به یکدیگر مهر‌ و موم می‌شوند. آن‌ها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند که هر فردی متناسب با استانداردهای خود می‌تواند هرآنچه که مورد نیاز او بوده را انتخاب نماید.

گرانول پازلی درجه 1 | حامدیان اسپرت

گرانول پازلی درجه 1 | حامدیان اسپرت

گرانول 1 در 1 متر مربع

محبوب‌ترین نوع کفپوش گرانول باشگاهی، مدل 1 در 1 متر مربع است که معمولاً به شکل مربع‌های بزرگ هستند. این کفپوش‌ها در طیف وسیعی از اندازه‌ها و ضخامت‌ها وجود دارند و می‌توانند به همان اندازه مورد استفاده قرار گیرند یا به میزانی بریده شوند که یک سطح بدون درز را ایجاد کنند. رنگ‌های متنوعی از این کفپوش گرانول بدنسازی در بازار موجود بوده که باتوجه به سلیقه هر فردی استفاده می‌شوند. آن‌ها همه‌کاره و بادوام هستند، نصبی آسان دارند و تمیزکاری و نگهداری از آن‌ها راحت می‌باشد. این کفپوش‌ها بدون نیاز چسب، سریع و ساده نصب می‌گردند و در برابر تجهیزات بدنسازی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

گرانول 1 در 1 متر مربع | حامدیان اسپرت

گرانول 1 در 1 متر مربع | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانول رولی

کفپوش گرانول رولی گزینه‌ای ایده‌آل برای پوشاندن فضای بزرگ‌تر با حداقل درز هستند. برخی از رول‌ها برای نصب و برداشتن موقت طراحی شده‌اند؛ در حالی که برخی دیگر برای نصب دائمی مناسب هستند. کفپوش رول گرانولی شبیه به کفپوش ورقه‌ای یا پازلی است؛ اما درزهای کمتری را ایجاد می‌کند. به‌ این دلیل که رول‌ها معمولاً بین 6 تا 15 متر طول دارند. آن‌ها برای پوشش مناطق بزرگ مانند فضاهای صنعتی، امکانات تمرینی، استادیوم‌ها و موارد مشابه ایده‌آل هستند؛ اما متاسفانه این مدل گرانول، نسبت به مدل 1 در 1 متر مربع از قیمت بالاتری برخوردار است و برای کف سازی یک باشگاه بدنسازی، صرفه اقتصادی چندانی ندارد.

کفپوش گرانول رولی | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانول رولی | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانولی پایه دار

سنگ فرش‌های پایه‌دار، کاشی‌های مقاوم در برابر آب‌ و هوا و دما هستند که آن‌ها را می‌توانید با آجرهای سنتی یا کاشی‌های قدیمی جایگزین کنید. این کفپوش گرانولی پایه‌دار برای استفاده در فضاهای باز به اندازه کافی بادوام هستند و از لبه‌های بهم پیوسته، به‌ یکدیگر متصل می‌گردند. این کاشی‌های سنگ‌فرش اغلب برای زمین‌های بازی و پاسیوهای پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتوجه به خاصیت تطبیق پذیری، در صورتی که ورزشکار زمین بخورد، کف ضدضربه مانع از آسیب جدی به وی می‌شود.

این تشک‌ها سطحی بالشتکی را ایجاد می‌کنند که ناراحتی و درد ناشی از ایستادن طولانی‌مدت را کاهش می‌دهند. آن‌ها خطر لغزش ناشی از روغن، آب و سایر مایعات روی زمین را به حداقل می‌رسانند. کفپوش گرانول بدنسازی زباله‌های تولید شده در حین کار را به دام می‌اندازند و از پخش شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. با تضمین ایمنی، حفظ پاکیزگی و بهبود بهره‌وری، تشک پایه‌دار به عنوان یک دارایی ارزشمند در صنایع مختلف عمل می‌کند.

کفپوش گرانولی پایه دار | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانولی پایه دار | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانولی در کجا استفاده می‌شود؟

همانطور که گفتیم کفپوش‌های گرانول نصبی راحت داشته، ضدضربه و ضدآب هستند و همچنین نگهداری از آن‌ها آسان است. به دلیل ساختاری که دارند در برابر تغییرات دما و آب‌ و هوایی دوام و مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. گرانول کفپوش بسیار متنوع است و در طیف وسیعی از مکان‌ها به کار گرفته می‌شود که عبارتند از:

  • سالن‌های بدنسازی و مراکز تناسب اندام
  • زمین‌های بازی و مکان‌های تفریحی
  • مدارس و مکان‌های آموزشی
  • سالن‌های آرایشی و بهداشتی
  • ساختمان تجاری و صنعتی
  • امکانات ورزشی و استادیوم‌ها
  • فضاهای صنعتی و انبارها
  • فضاهای مسکونی
  • سالن‌های پذیرایی و تفریحی
  • آزمایشگاه‌ها
  • سالن‌های رقص و رزمی

کفپوش گرانول باشگاه بدنسازی

کفپوش گرانول بدنسازی از مدل‌های رولی گرفته تا پازلی، برای استادیوم‌ها، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، فضاهای مسکونی و مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها انعطاف‌پذیر هستند و به دلیل این‌که مانع از واردشدن آسیب به افراد در هنگام سقوط می‌شوند، در دسته پرکاربردترین و محبوب‌ترین کفپوش‌ها قرار دارند. به کمک آن‌ها می‌توان تمریناتی با شدت بالا و وزنه‌برداری را بدون نگرانی از بابت افتادن و خرابی وسایل را اجرا کرد؛ زیرا این کفپوش‌ها به عنوان بالشتک در برابر تجهیز باشگاه بدنسازی عمل نموده و ایمنی آن‌ها را حفظ می‌کنند. بر همین اساس تمرین با این کفی بسیار راحت و مناسب است و در عین حال به دلیل دوام و هزینه کم، مقرون به صرفه‌ نیز خواهد بود.

کدام ضخامت کفپوش گرانول بدنسازی برای کف باشگاه مناسب است؟

کفپوش باشگاهی از ضخامت 20 تا 50 میل در دسترس هستند؛ اما ضخامت مناسب به فعالیت‌هایی که انجام می‌گیرند بستگی دارد. برای تمرین با ضربه بالا با استفاده از وزنه‌های سنگین‌تر، انتخاب کفپوش 20 تا 25 میل مناسب‌ترین خواهد بود. این کار شوک را به حداقل می‌رساند و صدا را به میزان زیادی کاهش می‌دهد و در عین حال از کفی سفت زیرین محافظت می‌کند. همچنین اگر کفپوش برای تمرینات ملایم‌تر مانند یوگا یا پیلاتس به کار گرفته می‌شود، این ضخامت نیز مناسب است. درواقع در نود درصد اوقات، ضخامت 20 تا 25 میل برای فعالیت‌های باشگاهی بسیار مناسب می‌باشد.

گرانول کفپوش برای فضای باز

کفپوش‌ها در فضای باز و در هر نوع شرایط آب‌ و هوایی و دمایی، باید دوام فوق‌العاده‌ای داشته‌باشند. خوشبختانه کفپوش گرانول به خوبی در شرایط سخت دوام می‌آورد و از فعالیت‌های کاربران حمایت می‌کند. آن‌ها در فضای باز ضد آب هستند و در برابر باران از زمین بازی، پاسیو و پشت بام شما محافظت می‌کنند. گرانول کفپوش خاصیت بالشتکی را ارائه می‌دهد و از کودکان در برابر سقوط و ضربه محافظت می‌نماید.

آن‌ها در فضای باز به راحتی با جارو فشاری و شلنگ آب تمیز می‌شوند و به تمیزکاری با شوینده‌های مخصوص یا رعایت اصول خاص نیازی نخواهند داشت. این کفپوش‌ها همچنین نیازی به تعمیر و نگهداری در مقایسه با زمین‌های چمن ندارند. گرانول کفپوش می‌تواند فضاهایی که مدت‌ها است مورد استفاده قرار نگرفته و خرابه‌ها را به فضای بیرونی راحت و ایده‌آل برای پذیرایی از مهمانان تبدیل کند. از میان کفپوش گرانولی، نمونه‌های پایه‌دار و پازلی انتخاب بهتری برای فضاهای بیرونی هستند.

گرانول کفپوش برای فضای باز | حامدیان اسپرت

گرانول کفپوش برای فضای باز | حامدیان اسپرت

گرانول کفپوش برای پارک‌ها

در گذشته سطوح زمین بازی در فضای باز معمولاً به صورت بتنی یا آسفالتی ساخته می‌شدند که خاصیت جذب ضربه‌‎بودن در آن‌ها صفر بوده که آسیب‌های تهدید کننده‌ای را برای زندگی افراد درپی داشتند. سایر مناطق بازی نیز پوششی چمنی دارند که از جذب ضربه بسیار کمی برخوردار هستند؛ اما در شرایط جوی و محیطی می‌توانند مخرب نیز باشند. کفپوش گرانول بدنسازی برای پارک‌ها نه‌ تنها در شرایط جوی و محیطی پایدار است، بلکه برای کودکان مخصوصاً معلولان به خوبی عمل می‌کند و از آن‌ها در برابر عوامل مختلفی که ممکن است رخ دهند، محافظت می‌نماید. حتی از آن‌ها در برابر سقوط‌های احتمالی یا ضربه‌هایی که ممکن است باعث شکستگی اعضای بدن شوند، محافظت می‌کند.

علاوه‌بر آن‌ها کفپوش گرانول بدنسازی که در پارک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در برابر آب، باران و شرایط جوی مقاوم است. در زمین‌های خیس که امکان سُرخوردگی وجود دارد، کفپوش گرانولی از کودکان مراقبت می‌کند. حتی در برابر شعله و گرما نیز مقاوم است. در تابستان‌ها که آسفالت‌ها و بتن‌های پارک‌ها گرم می‌شوند و موانعی را ایجاد می‌کنند؛ کفپوش گرانول بدنسازی این موانع را کنار می‌زند و ایمنی را ایجاد می‌کند. (البته اگر رنگ گرانول روشن باشد!)

کفپوش گرانول برای زمین بازی

برای بسیاری از خانواده‌ها که فرزندان خود را برای سرگرمی و تفریح به زمین‌های بازی می‌آورند، این موضوع حائز اهمیت است که ‌آن‌ها از ایمنی بالایی برخوردار باشند. کفپوش گرانول باشگاهی یکی از ابزارهای زیبایی شناختی، ایمن، ضدضربه بوده که با هزینه کم تولید می‌شود تا خانواده‌ها بدون دغدغه با بودن در کنار فرزندان‌شان لذت ببرند. آن‌ها همچنین از مواد با دوامی به‌ تولید می‌رسند تا در برابر آب‌وهوا و تغییرات جوی پایدار بمانند. جنس بالشتکی آن‌ها به کودکان اجازه می‌دهد تا به آسانی روی آن راه بروند، بنشینند و بازی کنند.

اگر قصد ساخت یک محیط بازی کوچک در حیاط خانه خود را دارید، از بین انواع کفپوش‌های گرانولی، مدل 1 در 1 مربع، پازلی و پایه‌دار بسیار مناسب هستند. آن‌ها نصب آسانی دارند و به راحتی درهم تنیده می‌شوند. علاوه‌بر این زمین‌های بازی باید همیشه تمیز باشند تا به کودکان هیچ آسیبی نرسد. پوشش‌های دیگر تمیزکاری سختی دارند؛ در حالی که کفپوش گرانول بدنسازی به راحتی تمیز می‌شود. این کفپوش‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند که هم خانواده‌ها و هم کودکان‌شان در آرامش باشند.

کفپوش گرانول برای زمین بازی | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانول برای زمین بازی | حامدیان اسپرت

وزن استاندارد گرانول کفپوش چقدر است؟

انواع مختلفی از کفپوش گرانول بدنسازی وجود دارند که هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. شاید در نگاه اول آن‌ها شبیه به یکدیگر به‌ نظر برسند؛ اما این‌گونه نیست. آن‌ها نسبت به یکدیگر کیفیت متفاوتی دارند. وزن استاندارد مشخصی برای هر کفپوش گرانول باشگاهی در نظر گرفته نشده است، بلکه آن‌ها براساس کاربردشان از یکدیگر جدا می‌شوند و مشخصات، اندازه، شکل و وزن مخصوص به خودشان را دارند. برای مثال:

  • کفپوش گرانول باشگاهی 20 میل برای تجهیزات دوچرخه اسپین، دستگاه قایقرانی و تردمیل ایده‌آل است و می‌تواند وزنه تا 140 کیلوگرمی را تحمل کند. به همین دلیل جزء محبوب‌ترین تشک‌ها شناخته می‌شود. همچنین برای باشگاه‌های تناسب اندام و تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کفپوش گرانول بدنسازی 30 میل بیشتر برای ورزش‌های کراس فیت مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل کند.
  • کفپوش گرانول بدنسازی 40 میل بیشتر برای ورزشکاران حرفه‌ای که برای وزنه‌برداری المپیک تمرین می‌کنند، عالی است؛ زیرا می‌تواند تا وزن 300 کیلوگرم را تحمل کند.

قیمت کفپوش گرانولی چقدر است؟

انتخاب کفپوش تاتمی ایده‌آل برای سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام یک تصمیم استراتژیک است که بر عملکرد، ایمنی و زیبایی مکان شما می‌افزاید. قیمت کفپوش گرانولی به اندازه منطقه، پیچیدگی دکوراسیون مورد نظر، کیفیت و نوع موادی که استفاده می‌کنید، الزامات نصب، موقعیت جغرافیایی، چسب، رزین و تخلخل بستگی دارد.

  • اندازه منطقه: هرچه فضای ورزشگاه بزرگ‌تر باشد، مواد بیشتری برای پوشش سطح مورد نیاز هستند. این امر نه‌ تنها هزینه مواد، بلکه کار مربوط به نصب را نیز افزایش می‌دهد.
  • کیفیت، چسب، رزین و نوع مواد: کفپوش‌های ضخیم‌تر و با عیار بالا یا مواد کامپوزیتی پیشرفته که به دلیل دوام و عملکرد عالی شناخته می‌شوند، معمولاً هزینه بیشتری را دربردارند. انتخاب مواد عالی، چسب مناسب و رزین باکیفیت باعث افزایش طول عمر کفپوش شما می‌شوند.
  • پیچیدگی طراحی: جنبه‌های سفارشی‌ سازی مانند رنگ‌های خاص، الگوها یا لوگوهای مشخص می‌توانند هزینه را افزایش دهند. این عناصر در حالی‌که جذابیت زیبایی شناختی و نام تجاری را افزایش خواهند داد؛ اما هزینه زیادی را نیز دربردارند.
  • الزامات نصب: نصب حرفه‌ای یکی دیگر از عواملی است که هزینه را بالا می‌برد.
  • موقعیت جغرافیایی: عواملی مانند هزینه‌های نیروی کار محلی، در دسترس بودن مواد و هزینه‌های حمل‌ونقل همگی می‌توانند بر قیمت نهایی تاثیر بگذارند. در برخی مناطق، برخی از مواد یا نیروی کار می‌توانند کم‌ و بیش گران باشند و بر هزینه کلی پروژه تاثیر بگذارند.
قیمت کفپوش گرانولی چقدر است؟ | حامدیان اسپرت

قیمت کفپوش گرانولی چقدر است؟ | حامدیان اسپرت

کفپوش گرانول باشگاهی دست دوم

گاهی اوقات تشک‌های دست دوم نیز مانند کفپوش گرانول بدنسازی نو می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. آن‌ها می‌توانند همانند کفپوش‌های نو پایدار بمانند و فضایی زیبا را برای باشگاه‌تان به وجود آورند. از آن‌ها هم می‌توانید برای سالن‌های ورزشی تجاری و هم برای تناسب اندام خانگی اسفاده کنید. انتخاب کفپوش‌های تجاری دست دوم نه‌ تنها مقرون‌به‌صرفه است، بلکه یک تصمیم آگاهانه از نظر زیست محیطی خواهد بود. خریداران با انتخاب نوع دست دوم به کاهش ضایعات و ترویج بازیافت کمک می‌کنند. این تشک‌ها اغلب از فضاهای تجاری می‌آیند که نیاز به بروزرسانی‌های مکرر دارند. در واقع آن‌ها هنوز هم می‌توانند طول عمر قابل توجهی برای استفاده ثانویه در پیش داشته‌باشند.

مواد مورد استفاده در تشک لاستیکی دست دوم برای طول عمر و انعطاف‌ پذیری طراحی شده‌اند. این تشک‌ها که از لاستیک با چگالی بالا تشکیل شده‌اند، شکل و ضربه‌پذیری خود را در طول زمان حفظ می‌کنند که این موضوع آن‌ها را به گزینه‌ای کاربردی برای مناطق پرتردد تبدیل می‌کند. طراحی بهم پیوسته بسیاری از کفپوش‌های گرانول بدنسازی امکان نصب و سفارشی‌سازی آسان را برای تناسب با ابعاد مختلف فضا فراهم می‌سازد؛ در حالی‌ که بافت چسبنده آن برای جلوگیری از لغزش و افتادن مفید می‌باشد. کفپوش گرانول بدنسازی دست دوم یک راه حل پایدار و اقتصادی برای نیازهای مختلف است.

نکته: یافتن گرانول دسته دومی که کم کارکرد و نسبتا سالم با قیمتی مناسب باشد، تقریبا غیر ممکن است!

خرید کفپوش گرانولی اصفهان

سالن بدنسازی که اغلب مرکزی برای فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی متنوع است، به کفپوش‌های مخصوص به خود نیاز دارد. مراکز تناسب اندام که تمرکز آن‌ها رژیم‌های متنوع برای دستیابی به تناسب اندام خاص، وزنه‌برداری یا کاردیو می‌باشد نیز به کفپوش گرانولی مخصوص به خودش نیاز خواهند داشت. ارزیابی اولیه شما اساس تصمیم‌گیری برای خرید کفپوش مناسب را تشکیل می‌دهد. همچنین این موضوع که چه افرادی قرار است از باشگاه شما بازدید کنند نیز اهمیت بسیاری دارد.

اگر تمرکز شما بر ایمنی و دوام افراد جوان‌تر می‌باشد. قطعاً به رنگ‌های جذاب و صدالبته ایمنی بیشتر نیاز خواهید داشت؛ اما اگر می‌خواهید مکانی عمومی برای پرورش یا تناسب اندام بسازید، باید به تعادل عملکرد و راحتی آن‌ها نیز بیندیشید. تمامی این موارد به شما کمک می‌کنند تا خرید خوبی داشته‌باشید. نحوه استفاده از کفپوش گرانول باشگاهی به فعالیت شما بستگی دارد. ما انتخاب گسترده‌ای از انواع آن‌ها داریم که در محیط‌های داخلی و خارجی به خوبی عمل می‌کنند.

کارشناسان تیم حامدیان اسپرت همواره آماده ارائه مشاوره و فروش به همشهریان اصفهانی و هم وطنان سراسر کشور می‌باشد.

خرید کفپوش گرانولی اصفهان | حامدیان اسپرت

خرید کفپوش گرانولی اصفهان | حامدیان اسپرت

سوالات متداول

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر مردم به سراغ بتن‌های خسته‌کننده و مصالح قدیمی نمی‌روند. کفپوش گرانول بدنسازی، انتخابی ایده‌آل برای هر مکانی است؛ زیرا باتوجه به قیمت آن مقرون‌به‌صرفه است و زیبایی بی‌نظیری را به خانه، باشگاه یا هر مکان دیگری می‌بخشد. در ادامه به پاسخ برخی از سوالات شما مشتریان عزیز می‌پردازیم.

کفپوش گرانول ارزان از کجا بخریم؟

این کفپوش محصولی همه‌کاره است که می‌تواند مزایای زیادی مانند ایمنی را برای کسب‌ و کار شما به ارمغان بیاورد. یکی از محبوب‌ترین و موثرترین انواع تشک، کفپوش گرانول بدنسازی است که در انواع مواد، سبک‌ها و اندازه‌های مختلف در ابتدای صفحه یافت می‌شود. در حامدیان اسپرت، ما با افتخار گرانول‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهیم که مقرون‌به‌صرفه‌ هستند و کارایی خوبی دارند.

وزن هر قطعه گرانول 1 در 1 چقدر است؟

طیف متنوع و گسترده‌ای از کفپوش گرانول بدنسازی وجود دارد که هر کدام از مشخصات مخصوص به خود برخوردار هستند؛ اما وزن هر قطعه گرانول 1 در 1، حدودا 21 کیلوگرم می‌باشد.

آیا به صورت غیر حضوری امکان ثبت سفارش و دریافت آن وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید هم به صورت حضوری اقدام به خرید کفپوش گرانول باشگاهی کنید و هم از طریق وب سایت و به صورت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *