معرفی حلقه پیلاتس (رینگ) با بهترین قیمت برای خرید!

 خرید حلقه پیلاتس در چند سال اخیر تبدیل به یکی از موضاعات پرطرفدار در میان ورزشکاران شده است. ما امروز به معرفی یکی از وسایل پیلاتس یعنی معرفی و راهنمایی برای خرید حلقه پیلاتس میپردازیم.

حلقه پیلاتس چیست ؟ | حامدیان اسپرت

حلقه پیلاتس چیست ؟ | حامدیان اسپرت

حلقه پیلاتس چیست؟

رینگ پیلاتس در اصل یک حلقه کوچک است که به راحتی می توان آن را در دست گرفت و یا اینکه آن را در بین ران ها یا مچ پا قرار داد و به آن فشار وارد کرد. این فشار وارد کردن باعث تقویت عضلات می گردد. برای تقویت تمامی عضلات بدن از بالا تنه تا پایین تنه میتوان از رینگ پیلاتس استفاده کرد. مزیت خرید حلقه پیلاتس کم جا،سبک و قابل حمل بودنش است. همین مزیت رینگ پیلاتس آن را به یکی از ابزار روتین ورزشی چه برای ورزش در خانه و چه برای ورزش در باشگاه ها تبدیل کرده است.

خرید حلقه پیلاتس به سادگی جنب و جوش موثری به ورزش روزمره شما می افزاید تا شما را کمی بیشتر به چالش بکشد و روح و جسم تان را همزمان مورد تقویت قرار دهد.

ویژگی های مهم رینگ پیلاتس

در ادامه به چند تا از ویژگی های مهم رینگ پیلاتس اشاره می کنیم:

قطر رینگ پیلاتس

همان طور که بیان کردیم اندازه معمول قطر این محصول 14 اینچ یا 35 سانتی متر می باشد. درست است که رینگ هایی با قطر کمتر یا بیشتر نیز تولید می شود ولی اگر به دنبال یک رینگ پیلاتس معمول و متناسب برای اکثر ورزش ها هستید پس همین اندازه 35 سانتی متری گزینه مناسبی می باشد.

جنس رینگ پیلاتس

دومین ویژگی مهم که در رینگ پیلاتس باید مورد بررسی قرار بگیرد جنس این محصول می باشد. در تولید این محصول بیشتر از فایبرگلس، کامپوزیت و یا استیل استفاده شده است. برای قاب و دستگیره این محصول از روکش پلاستیکی استفاده می شود. حلقه هایی استیل کمی سنگین تر هستند ولی خب دوام بیشتری دارند ولی اگر شما به دنبال حلقه ای سبک تر هستید بهتر است به سراغ خرید حلقه پیلاتس با جنس فایبرگلس یا کامپوزیت بروید.

وزن حلقه پیلاتس

حلقه یا رینگ پیلاتس در کل وسیله ورزشی سبک وزنی محسوب می شود. بیشترین وزن این محصول 600 گرم می باشد.

پد درونی و خروجی رینگ پیلاتس

وجود پد درونی برای رینگ پیلاتس به شما کمک می کند تا تمریناتی که نیاز به فشار از داخل  دارد بتوانید به راحتی انجام شود. خرید رینگ پیلاتس نیازمند دقت و اطلاعات چندانی نمی باشد. دانستن وزن،جنس و قطر مورد نظر برای این محصول تقریباً کفایت می کند. با این وجود ما در ادامه به چند مدل از انواع حلقه های پیلاتس اشاره میکنیم تا شما در خرید حلقه پیلاتس به هیچ عنوان دچار سردرگمی نشوید.

ویژگی های مهم حلقه پیلاتس | حامدیان اسپرت

ویژگی های مهم حلقه پیلاتس | حامدیان اسپرت

فواید خرید حلقه پیلاتس

رینگ پیلاتس یک وسیله جادویی است که به شما در رسیدن به هدف تان کمک می کند.

حلقه پیلاتس و تقویت عمیق عضلات

این حلقه به شما در انجام تمرینات مختلف بالاتنه، کمر و پاها کمک می کند. انجام مداوم این تمرینات به طور عمیق به چربی سوزی و کاهش وزن شما یا تقویت عضلات اثر خواهد گذاشت.

وسایل ورزشی برای ورزش پیلاتس : خرید کش پیلاتس | خرید توپ پیلاتس

به آرامی بدن را هماهنگ و لاغر می سازد

نیاز به رنج فراوان نیست. تمرین مستمر با حلقه پیلاتس شما را به این هدف می رساند.

تمرینات ساده ولی متنوع

این رینگ به ورزش شما تنوع می دهد. با این وسیله می توانید روی عضلات متنوعی کار کنید و این ورزش شما را از روزمرگی خارج می کند.

تمرین با حلقه پیلاتس در هر مکان

دیگر مجبور نیستید در طول مسافرت از ورزش دور بمانید. به راحتی رینگ پیلاتس را همراه خود برده و ورزش کنید.

خرید حلقه پیلاتس | حامدیان اسپرت

خرید حلقه پیلاتس | حامدیان اسپرت

طرز استفاده از رینگ پیلاتس

اگر تجربه استفاده از این رینگ را ندارید اصلاً جای نگرانی نیست. به سادگی حلقه را در دست خود بگیرید و به آن فشار وارد کنید. در همین حین باید میزان زیادی مقاومت را احساس کنید. این حرکت بازو، سینه و عضلات پشت شما را درگیر می کند. به همین روش از حلقه در بین ران های خود و همینطور مچ پا نیز می شود استفاده کرد.

خرید حلقه پیلاتس

مانند هر خرید دیگری، خرید حلقه پیلاتس نیز نیازمند حداقل، آشنایی نسبی با محصول، وزن و مشخصات کلی آن می باشد. اندازه معمول این محصول 35 سانتی متر می باشد. ولی در اندازه های 25 و 30 سانتی متری نیز تولید و یافت می شود. در این مقاله به ویژگی های مهم این رینگ ورزشی برای راهنمایی شما در خرید حلقه پیلاتس پرداختیم شما میتوانید برای خرید تجهیزات بدنسازی به سایت فروشگاهی حامدیان اسپرت مراجعه فرمایید امیدواریم این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *