محصولات و وسایل پیلاتس با بهترین قیمت برای خرید!

محصولات پیلاتس شامل انواع کش ها، مت یوگا، توپ های پیلاتس و… است که خرید آن ها، از پیش نیاز های شروع ورزش پیلاتس می باشد. انواع مختلفی از محصولات پیلاتس در بازار وجود دارد که قیمت آن ها بسته به کیفیتشان متغیر است.

خرید محصولات پیلاتس | حامدیان اسپرت

خرید محصولات پیلاتس | حامدیان اسپرت

ورزش پیلاتس چیست؟

ورزش پیلاتس در سال ۱۹۲۰، توسط یک فرد آلمانی به نام ژوزف ابداع شد. او پیلاتس را “علم کنترل” نامگذاری کرد.
تمرکز در ورزش پیلاتس بر ذهن و بدن ورزشکار است، تا با حرکاتی که توسط لوازم پیلاتس، جاذبه و وزن بدن انجام می دهد، مقاومت و توان ماهیچه های بدن افزایش یابد. هدف ورزش پیلاتس، سلامتی و تناسب اندام است.

پیلاتس جزو ورزش های هوازی است، که در بسیاری از باشگاه ها آموزش داده می شود و همچنین یک ورزش خانگی، کاربردی و مفید است.
حرکت های پیلاتس باعث درگیر شدن تمام بدن می شود. در برخی مواقع، عضلات بسیاری در یک زمان، به چالش کشیده می شوند. همچنین این رشته ورزشی، بازه گسترده ای از حرکت ها را دارا می باشد. پیلاتس بیش از ۵۰۰ تمرین دارد، که از ۳۴ ورزش استفاده شده است.

انواع ورزش پیلاتس عبارتند از: پیلاتس استات، پیلاتس کنترل بدن و پیلاتس تعادل بدن.

فواید پیلاتس

  • تقویت و پرورش عضلات
  • کمک به آرامش روح و روان
  • کاهش استرس
  • دارای تنوع بسیار در حرکات ورزشی
  • افزایش الاستیک(انعطاف پذیری) بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • قیمت ارزان
  • مناسب برای همه سنین
  • قابل انجام در خانه، باشگاه و یا فضای باز
  • افزایش زیبایی و تناسب اندام
  • کمک به روند بازسازی جراحات
  • افزایش تمرکز

خرید محصولات پیلاتس

ورزش پیلاتس، جزو آن دسته ورزش هایی است که در هر زمان و مکانی که تمایل به انجام ورزش داشته باشید، به راحتی قادر به انجام آن هستید. این ورزش به طور مستقیم و غیر مستقیم در چربی سوزی و کاهش وزن نقش دارد. برای انجام این ورزش، فقط کافیست اقدام به خرید محصولات پیلاتس کنید. بهتر است ورزش پیلاتس طبق برنامه مربی باشگاه و یا توصیه پزشک انجام شود.

کش های ورزشی پیلاتس

یکی از محصولات ضروری برای خرید محصولات پیلاتس، کش پیلاتس می باشد. از عناوین کش مقاومتی، باند مقاومتی و یا نوار پیلاتس، نیز برای کش پیلاتس استفاده می کنند.

کار اصلی این کش ها، وارد کردن فشار به اندام های بدن است که در اثر این فشار، استخوانها تحریک و عضلات رشد و پرورش پیدا می کنند. کش های پیلاتس بخاطر خاصیت کشسانی موجب کشش و تقویت عضلات و فرم دهی اعضای مختلف بدن می شود. این کش ها در انواع گوناگون، با مقاومت های مختلف و در رنگ های متنوع تولید می شوند، که با توجه به وضعیت جسمانی و نیاز خود می توانید، کش مناسبی برای خودتان انتخاب نمایید.

از این کش ها در مراکز فیزیوتراپی برای تقویت عضلات بدن استفاده می کنند. همچنین این کش ها، در بهبود آسیب‌های وارده به بدن، نقش بسیار مهمی دارند.

انواع کش پیلاتس

مقصود از طراحی و تولید هر کدام از این کش ها، انجام یک سری از حرکات ورزشی و تمرینی خاص، بوده است. پس اگر قصد خرید محصولات پیلاتس مانند کش پیلاتس را دارید، بهتر است برحسب نیاز خود و یا توصیه مربی، نسبت به خرید نوع کش مناسب اقدام نمائید.

ما برای کمک به شما جهت تصمیم گیری بهتر برای خرید کش مناسب، در ادامه به بررسی انواع کش ورزشی پیلاتس که جزو لیست خرید محصولات پیلاتس می باشد، می پردازیم.

کش پیلاتس دسته دار

این نوع از کش های پیلاتس، از جنس پلاستیک هستند. البته این پلاستیک، مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین قابلیت ارتجاعی آن نیز قابل توجه است. برای کسانی که می خواهند از کش پیلاتس برای انجام تمرینات کششی و استقامتی استفاده کنند، خرید کش پیلاتس دسته دار، بهترین انتخاب خواهد بود. می توانید قدرت و انعطاف پذیری عضلات بدن خود را با کمک این کش ورزشی، افزایش دهید.

نکته جالبی که در استفاده از کش های پیلاتس وجود دارد، این است که کش پیلاتس، همان کاربرد دمبل بدنسازی و تجهیزات بدنسازی را دارد اما عوارضش کمتر از تجهیزات بدنسازی می باشد و تمرین با این کش ها هیچ گونه آسیبی به مفاصل دست و تاندون ها وارد نمی کند.

ورزشکارانی که به دنبال وسیله ای هستند تا قدرت انعطافی و استقامتی عضلات بدن خود افزایش دهند و آن وسیله کمترین آسیبی به آنها وارد نکند، توصیه می‌شود اقدام به خرید محصولات پیلاتس مانند کش دسته دار کنند. با خرید کش پیلاتس دسته دار دیگر لازم نیست از تمرین با وزنه و صدمه دیدن در اثر زدن هالتر های سنگین باشگاهی ترسی به خود راه دهید.

کش پیلاتس نواری

جنس این کش ها نیز از پلاستیک است. این کش ها اندازه های متفاوتی دارند اما حداکثر ۲ متر طول و ۱۵ سانتی متر عرض دارند. اما نوع دیگری از این کش ها، بیشتر از ۳ متر طول دارند و برای بارفیکس مناسب هستند. به همین خاطر به آن کش بارفیکس نیز می گویند. کش های پیلاتس نواری نیز رنگ بندی متنوع و ضخامت متفاوتی دارند، که از رنگ ها برای بیان میزان ضخامت و دوام کش ها استفاده کرده اند.

این کش ها وزن بسیار کمی دارند و برای انجام حرکات کششی، استقامتی و قدرتی از آن ها استفاده می کنند. با خرید یکی دیگر از محصولات کش پیلاتس نواری، قادر به انجام تمام حرکات کششی، استقامتی و حتی قدرتی برای افزایش توان عضلانی خود، خواهید بود.

کش پیلاتس نواری | حامدیان اسپرت

کش پیلاتس نواری | حامدیان اسپرت

کش پیلاتس حلقه ای

این نوع از کش ها، با نام کش مینی لوپ نیز شناخته می شوند. جنس کش های پیلاتس حلقه ای نیز از لاتکس است که این نوع کش در مقاومت های مختلف تولید می شود.

معمولا طول کش های مینی لوپ بین ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر است تا براساس سن فرد مورد استفاده قرار گیرد. به ورزشکارانی که به دنبال تقویت عضلات پایین تنه هستند، توصیه می‌شود اقدام به خرید کش پیلاتس حلقه ای نمایند و از آن در تمرینات خود استفاده کنند. کش پیلاتس حلقه ای، بهترین گزینه برای تقویت عضلات پا می باشد.

حلقه لاغری

یکی از بهترین وسایل ورزشی که برای کالری سوزی، چربی سوزی و لاغری مورد استفاده قرار می گیرد، حلقه لاغری است. شما با این وسیله ورزشی می توانید هم در باشگاه ورزشی و هم در خانه و حتی در فضای باز تمرین کنید و کالری بسوزانید.

رینگ پیلاتس

یکی دیگر از لوازم ورزشی پیلاتس، حلقه یا رینگ پیلاتس است، که بخاطر کاربرد های فراوان و وزن کم، از محبوبيت زیادی برخوردار است. این حلقه برای انجام حرکات خوابیده، نشسته، گروهی و انفرادی مناسب است.

شما می توانید رینگ پیلاتس را به راحتی در بین دو پا یا دو دست خود قرار دهید و عضلات قسمت های بالایی و پایین تنه خود را تقویت کنید. همچنین برای تقویت عضله های ران و دست نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه ها را معمولا از فلز انعطاف پذیر با روکش و یا لاستیک انعطاف پذیر می سازند.

رینگ پیلاتس | حامدیان اسپرت

رینگ پیلاتس | حامدیان اسپرت

توپ پیلاتس

از دیگر لوازم کاربردی در ورزش پیلاتس، می‌توان به توپ پیلاتس اشاره کرد. به این خاطر توپ پیلاتس به توپ بدنسازی هم معروف است، که بهترین وسیله برای افزایش انعطاف پذیری بدن و انجام انواع حرکات بدنسازی و رسیدن به تناسب اندام است و در هنگام تمرین، ورزشکار مجبور است تعادل خود را حفظ کند.  با کمک توپ های طبی پیلاتس، می توانید تمرینات معمولی پیلاتس را با شدت و تنوع بیشتر، انجام دهید.

این توپ ها را با هوا پر می کنند و بخاطر جنس کشسانی که دارند، تا ۳۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کنند. توپ های پیلاتس را در دو نوع ساده و خاردار در رنگ های متنوع طراحی و تولید می کنند.

قیچی پیلاتس

یکی از جدیدترین محصولات رشته ورزشی پیلاتس، قیچی پیلاتس است که برای تقویت بازوها و ران ها، مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بسیار سبک است. سهولت در حمل این وسیله، باعث می شود در هر مکانی که بخواهید، بتوانید تمرینات خود را انجام دهید.

فوم رولر

از فوم رولر برای گرم کردن و آماده کردن عضلات بدن در ورزش پیلاتس استفاده می کنند. خرید محصولات پیلاتس مثل خرید فوم رولر، می تواند برای افزایش تعادل و ماساژ بدن نیز مورد استفاده قرار گیرد. این رولرها را از سیلندر های محکم می سازند.

جوراب و دستکش پیلاتس

این دو محصول برای ممانعت از سر خوردن ورزشکار در حین تمرینات، طراحی و تولید می شود. جوراب و دستکش پیلاتس، با برآمدگی (استپ) هایی که بر روی خود دارند، مانع سر خوردن دست و پا و موجب حفظ تمرکز شما در زمان انجام تمرینات می شود.

مت یوگا

برای انجام حرکات ورزشی بر روی زمین و بدون استفاده از کفش، از مت یوگا (زیر انداز ورزشی) استفاده می کنند. در واقع مت های یوگا، تشک هایی هستند که مانع لیز خوردن شما در زمان انجام تمرینات ورزشی می شوند. همچنین این تشک ها، از آسیب دیدگی ستون فقرات شما در زمان انجام حرکات ورزشی بر روی زمین، ممانعت می ‌کنند. در زمان خرید مت یوگا، بهتر از فروشگاه معتبری خرید خود را انجام دهید. زیرا انواع مختلفی از این تشک ها در بازار وجود دارند و اغلب کیفیت پایینی دارند.

دستگاه های پیلاتس

برای ورزش پیلاتس، دستگاه هایی نیز وجود دارد:

دستگاه ریفرمر کلاسیک

یکی از کاربردی ترین لوازم پیلاتس Reformer می باشد، که بسیاری از حرکات مبتدی تا پیشرفته ورزش پیلاتس را، می‌توان با این دستگاه انجام داد. دستگاه ریفرمر پیلاتس در دستیابی شما به اهداف اصلی پیلاتس مانند انعطاف پذیری، افزایش قدرت بدنی و همچنین هماهنگ کردن اعضای مختلف بدن، نقش موثری دارد.

 

دستگاه ریفرمر کلاسیک | حامدیان اسپرت

دستگاه ریفرمر کلاسیک | حامدیان اسپرت

دستگاه ریفرمر با تاور

در واقع این همان دستگاه ریفرمر است، با این تفاوت که توسعه پیدا کرده و 2 ستون به آن اضافه شده است.

دستگاه ریفرمر با تاور | حامدیان اسپرت

دستگاه ریفرمر با تاور | حامدیان اسپرت

دستگاه ریفرمر کادیلاک

Cadillac در زمینه های زیادی مثل ایجاد حرکات ورزشی برای قسمت های مختلف بدن و همچنین تمرینات تعادلی در حالت آویزان، کاربرد دارد. حرکات ورزشی که در حالت های استندینگ، سیتینگ، لترال و سوپاین انجام می شود، را می‌توان با این دستگاه شگفت انگیز انجام داد. کار کردن با این دستگاه مختص گروه خاصی نیست و حتی شرط جنسیتی و سنی خاصی نیز ندارد. افراد دارای نقص عضو و افراد مسن با ضعف های تعادلی و حرکتی، می توانند با این دستگاه حرکات ورزشی انجام دهند.

دستگاه لدر برل

Ladder barrel از دیگر محصولات بی نظیری است که برای ورزش پیلاتس طراحی و تولید می شود. با خرید محصولات پیلاتس از جمله این دستگاه فوق‌العاده می توانید قدرت بدنی خود را به چالش بکشید.
این دستگاه در مراکز درمانی در زمینه های توانبخشی و همچنین در باشگاه های ورزشی برای انجام حرکات ورزشی کاربرد دارد.

دستگاه لدر برل | حامدیان اسپرت

دستگاه لدر برل | حامدیان اسپرت

دستگاه صندلی تعادلی

اولین دستگاه ژیمناستیک خانگی، همین صندلی تعادلی است که یک جعبه شگفت انگیز می باشد، که با چهار فنر امکانات بیشماری ارائه می کند. با کمک این دستگاه می توانید بیش از صد تمرین برای هر بخش از بدن و هر سطح تناسب اندام، انجام دهید.

این دستگاه در مراکز توانبخشی جهت توانبخشی زانو و در باشگاه های ورزشی جهت انجام حرکات تمرینی، مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این دستگاه می‌توان بیش از ۱۷۰ حرکت را انجام داد. در زمان تمرین با این دستگاه کلیه عضلات بالا تنه و پایین تنه درگیر و تقویت می شوند.

دستگاه محافظ ستون فقرات‌

از این دستگاه برای محافظت از ستون فقرات استفاده می کنند. بعلاوه برای کاهش کشش در ناحیه گردن در صورتی که ستون فقرات در وضعیت مناسبی قرار گرفته باشد و همچنین به منظور انجام حرکات تمرینی بر روی مت پیلاتس یا دیگر تجهیزات استفاده می شود.

این دستگاه برای کسانی که از کمر درد رنج می برند، نیز بسیار مناسب است.

قیمت وسایل پیلاتس

در بازار امروز، قیمت لوازم پیلاتس و ایروبیک به عنوان پرکاربرد ترین و متنوع ترین لوازم ورزشی، بسیار نوسانی است. این نوسانات قیمت باعث ایجاد دردسر برای کسانی که به دنبال خرید وسایل پیلاتس هستند، می شود.
مواردی که در زیر می آوریم، تأثیر زیادی بر قیمت لوازم پیلاتس دارند. این موارد عبارتند از:

  • برند
  • کیفیت محصولات
  • مدت زمان گارانتی
  • مقاومت و دوام محصولات

خرید محصولات پیلاتس

امروزه ورزش و حفظ تناسب اندام، برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین سبب گروه های ورزشی متعددی، در صدد تولید محصولات ورزشی از جمله لوازم پیلاتس برآمدند. اگر قصد خرید محصولات پیلاتس را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین تیم حامدیان اسپرت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *